Gå til innhold

bIsk0p's treningslogg


bIsk0p

Anbefalte innlegg

Mandag, Dag 22 av 35

 

Rygg og biceps

 

Markløft

10 x 90kg

10 x 90kg

10 x 90kg

10 x 90kg

 

Hantel curl

10 x 15kg

10 x 17,5kg

09 x 17,5kg

10 x 17,5kg

 

Nedtrekk

10 x 65kg

10 x 65kg

 

Er ikke helt i form, skulle egentlig fullføre de to siste nedtrekk-settene før jeg gikk, men mens jeg kvitta meg med litt snørr var det en gammel, slapp og rynkete dame som hoppa inn i mellom. Mistet litt piffen da! :p Formen er ikke bra i dag heller, så dropper trolig trening helt i dag..

 

Kosthold

3 scoops Whey-100, 3 scoops Triple Pro 85, 6 revita Dark Rye m/ kjøttpålegg, Pasta i tomatsaus m/ kjøttdeig (to frokost tallerkener) 4 Revita Dark Rye m/ ost og syltetøy (sukkerfritt)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Onsdag, dag 23 av 36

 

Bryst og biceps

 

Benkpress

10 x 70kg

10 x 75kg

10 x 80kg

10 x 80kg

 

Utrolig fornøyd med benkpressen i dag!

 

Hantel curl

10 x 17,5kg

09 x 17,5kg

09 x 17,5kg

09 x 17,5kg

 

 

Skråbenk hantler

10 x 90kg

10 x 30kg

10 x 30kg

09 x 30kg

 

 

Er ikke helt 100% enda, og etter å ha kjørt hardt på benkpressen ble jeg fort tom. God økt alt-i-alt!

 

 

Kosthold

3 scoop Whey-100, 3 scoop Triple-Pro 85, 1 stor potet, 2 mindre røkte torske-stykker og gulerøtter i hvitsaus, 6 mindre pizzastykker (hjemmelaget med grovbunn og mye kjøtt)

Lenke til kommentar

Torsdag, dag 24 av 37

 

Knebøy, ass to grass

10 x 70kg

10 x 70kg

09 x 70kg

09 x 70kg

 

Push-press, sittende

10 x 40kg

10 x 40kg

10 x 40kg

10 x 40kg

 

 

Lår curl, et bein (bakside lår)

10 x 35kg

10 x 35kg

10 x 35kg

10 x 40kg (fra 5 hjalp jeg til med den andre foten opp)

 

Arnold press

10 x 10kg

10 x 12.5kg

10 x 12.5kg

10 x 12.5kg

 

Lår spark, et bein (forside lår)

10 x 40kg

10 x 45kg

10 x 45kg

08 x 115kg (Begge beina)

 

 

Kosthold

3 scoop Whey-100, 3 scoop Triple-Pro, 5 revita dark rye m/ 2 hamburgerrygg per, 1l melk, 3 kyllingfilet /m egg nudler (utrolig godt!)

 

 

 

Denne uken er siste jeg trener 10x4, litt usikker på hvordan neste uke blir. Skal bruke helgen til å tenke på det :)

 

EDIT: Takk for rettlesingen Tiugama Kaa

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Fredag, dag 25 av 38

 

 

Maksløft markløft

 

Oppvarming

Markløft; 10 x 60kg

Sumomark; 10 x 60kg

Nedtrekk; 10 x 35kg

 

Markløft

01 x 170kg

01 x 180kg

01 x 190kg

 

Kroppsløft

12 x BW

07 x BW

04 x BW

 

Omvent kroppsløft

07 x BW

07 x BW

 

~2 timer innebandy

 

Kosthold

3 scoop whey-100, 3 scoop Triple-Pro, Stor porsjon stekt ris, 1 Oh yeah, 1 goodlife

Lenke til kommentar

Var sliten etter jobb på fredagen (først 8 timer vanlig jobb, så maksing i markløft, så 2 timer innebandy OGSÅ 4 timer dørvakt), lørdagen var vel så rolig som det er mulig å bli (+ jobb på kvelden/natt), samme med søndag. Mye TV/data før innebandy på kvelden. Kostholdet, HELT greit! :)

 

Mandag

 

Benkpress

10 x 60kg

10 x 60kg

 

Mølle; 20 min, 2-6% stigning, 4-12km/t

 

Startet på benkpress, men kjente at jeg ikke hadde helt rett innstilling. Tok derfor en liten gå/joggetur på mølla. Fant også ut at en "fri"-uke vil være bra!

 

Kosthold

3 scoop whey-100, 3 scoop triple-pro, 5 revita dark rye m/ ~100g hamburger rygg, middags porsjon chicken curry, ekstra kylling. 1/4L melk

 

Tirsdag

 

Svømming

Byst: 500

Crawl: 250m

Total: 750m.

 

Tid: 45min

 

Merker det en stund siden jeg svømte sist, var også en del folk i hallen noe som gjorde at takten ofte måtte endres.

 

Kosthold

3 scoop whey-100, 3 scoop triple-pro, 5 revita dark rye, ~100g hamburger rygg, 2 YT mellommåltid, 2 hjemmelaget hamburger (~150g per, kjøttdeig) med ost, agurk, ketchup og pizza saus. Et fiberrikt brød under hver burger. ~100g kyllingfilet (dekket av grovmel- og krydderblanding) m/ eggnuddler og pittelitt fløte saus.

Lenke til kommentar

:thumbup:

med overarm, meiner du då biceps?

Evt kva er målet rundt biceps i stramm tilstand på det største?

 

Målte ikke når jeg strammet denne gang, var så oppgitt over motstanden måling skulle vise seg å gi at det ble bare stress :D Og det er overarmen hvor både biceps og triceps er inkludert, har ikke funnet en trygg måte å bare måle biceps enda ;)

 

Har lignende erfaringer fra å måle bryst, men så synes jeg målingen min er ganske høy i forhold til dere. 110 cm, jeg er jo 20 cm lavere enn deg - så det gir ikke mening :p

 

Det var noe hærk for å si det mildt! Rundt brystet og skuldrene så varierte vel resultatene med 15 cm elns, tallene over er de siste jeg fikk. Gav egentlig opp..

 

Onsdag

 

Svømming

Bryst; 250 meter

Crawl; 250 meter

Bryst; 250 meter

 

Kosthold

3 scoop whey-100, 3 scoop triple-pro, 2 Findus fiskegrateng med laks og brokkoli, 5 Ryvita Sesame med ~150g roastbiff, 1 yt restitusjon.

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Nei, har kun logg her. Fant ut at jeg ikke trenger mer tilbakemelding, loggen er mer for min del enn andres. Har jeg spørsmål tar jeg det i DST :)

 

Får ta en rask oppdatering fra de siste dagene med det samme;

 

Fredag

 

Svømming

750 meter/~45 min

 

Innebandy

~2 timer

 

Kosthold

Stekt ris med ekstra kjøtt og grønnsaker (ellers "det vanlige")

 

 

Lørdag

Fri

 

Kosthold

Litt høyt kcal inntak, men det var jo lørdag! ;)

 

Søndag

 

Innebandy

~2 timer

 

Kosthold

Bra med proteiner, men litt mye kcal også.

 

 

Mandag

 

Svømming

Utrolig nok hadde svømmehallen stengt på mandag etter 12 (WHAT THE FUCK!?) Hadde planer senere på dagen, så fikk ikke tid til å gå hjem for å hente treningsklær..

 

Kosthold

Lasagne til middag, manglet en shake (var glemsk)

Lenke til kommentar

God-nyhet! :D Viser seg at når jeg tror jeg har svømt 750meter, så er det faktisk snakk om 1500meter. Noe som betyr at jeg har fått ganske mye mosjon sist uke! Har forresten bestemt meg for at det blir en uke til med svømming. Neste uke blir det 3 dager svømming og 2 dager styrke (fullkropp) samt innebandy.

Lenke til kommentar

Tirsdag

 

Svømming

 

1300 meter/~45 min

 

Kosthold

Entrecôte m/ soppblanding, bearnaise saus og litt pommesfrittes (N.B Sørensen), salat til lunsj. Ellers standard..

 

Onsdag

 

Svømming

 

1500 meter/~45 min

 

Kosthold

Laksefilet m/ grønnsaker og poteter (ikke spist enda..), 4 ryvita m/ hamurgerrygg/banan, litt tørket frukt.

Lenke til kommentar

Veldig lite aktivitet her nå ser jeg! Har blitt mye svømming, svømmer 1500meter på ca 45 min. Så føler ikke det er så mye å rapportere. Har også kommet frem til at det blir svømming og innebandy fram til sommeren i det minste for å heller kjøre på med masse mat og styrkeløft på vinteren igjen :)

 

Mulig det blir litt bilder, mål og vekt oppdateringer inni mellom, får se! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hmms, lite liv her..

 

Har som sagt bare svømt i det siste. Ligger på ca 1500m 4 ganger i uke og spiller innebandy 1-2 ganger (1.5-2timer) Vektnålen stopper på 90kg nå, noe jeg er litt skuffet over. Men det får bare være, etter sommeren skal den iallefall vise litt mer :)

 

Kostholdet er greit, jeg får i meg MYE proteiner, 6 scoops + sjokoladebar etter trening pluss vanlig mat. Så er nok litt overkill, men men.

 

Føler ikke at muskler blir mer synlige, men jeg ser kanskje meg selv litt for ofte til å merke forskjell. Fettklypen sier iallefall fremdeles 20%

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...