Gå til innhold

bIsk0p's treningslogg


bIsk0p

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig i at 20% og bildene ikke helt er enig, men det var det jeg fikk fram (mulig jeg missforsto bruksanvisningen, tok 3 målinger. To på rad og en morgningen etter)

 

Må innrømme at jeg er overaska over bildene, sjeldent jeg føler jeg ser slik ut :)

 

Er ~190cm fra gulvet til hjernebarken.

 

Takk for komplimentene! :D

Lenke til kommentar

Stress, orker ikke å skrive torsdagens trening :( Får se på mandag når jeg er på jobb :w00t:

 

Var på trening i går og skulle teste maks løft i markløft, det gikk til helvete!! Jeg har tidligere klart 3x170kg etter vanlig trening, i går klarte jeg å lure meg til samme resultat uten trening først (bare oppvarming) Forstår ikke hvorfor det ble så dårlig.

 

Uansett, slik ble det;

 

3x170kg

1x180kg

 

DIPS; 13, 10, 8, 8, 6

 

Hang-ups (chins?); 12, 9, 6, 5

Lenke til kommentar

Dag 79, Torsdag 18. Novemer (Bein og skuldre)

 

Knebøy

3x8x85kg

 

 

Push press bak hodet

3x8x55kg

 

Bein bøy (bakside lår)

3x8x36kg

 

Legg press

3x10x120kg

 

Hanten heisen

3x8x25kg

 

Arnold press

8x15kg

2x8x17,5kg

 

Kosthold

"normalt"

 

 

Ellers har helgen gått som de andre, liten økt på lørdag (står over). Kostholdet har vært greit, ble 2 kakestykker og halv pose sørlands chips totalt av utskeielser. Samt en nesten 2 timer lang innebandy økt på søndag :)

Lenke til kommentar

Får vel holde litt liv i tråden her mens jeg er for opptatt til trening.. Har vært på kurs nå mandag og tirsdag, og skal på torsdag igjen. Det betyr 7,5t med jobb og 4 timer kurs, når det er buss som er min hvite hest og det er nesten 20km mellom jobb og kurs sted. Blir det lite igjen av dagen.

 

Kostholdet har holdt seg greit mens jeg er på jobb. Mandag ble det et pizza stykke på 711 pluss gomorgen yoghurt og yr restitusjon, i går ble det nesten ingenting da jeg hadde sett feil på kurs dag.. Satser på økt i dag, samt masse mat! =)

Lenke til kommentar

Rask uptdate:

 

Trente i går, men siden uken er så oppdelt ble det ikke vanlig program;

 

Markløft: 100kgx12 100kgx12 100kgx12 100kgx9 (sleit veldig med grepet på siste, uten reimer)

 

Benkpress: 70kgx12 70kgx12 70kgx12 70kgx12

 

Skulle ta dips og chins, men var aldeles tom kjente jeg. Ble en lang dusj! :D

 

Kostholdet er som normalt med 2 store taco lefser til middag og 4dl smoothie m/ proteinpulver.

Lenke til kommentar

Dag 90, Onsdag 29. November (Bryst og biceps)

 

Benkpress

8x85kg

8x80kg

6x80kg

6x70kg

 

Hantel curls

8x22,5kg

8x22,5kg

8x22,5kg

 

Skråbenk (smiths)

8x70kg

8x70kg

7x70kg

 

Kryss kabler, flyes nedover

10x27kg

8x27kg

8x27kg

 

Nedtrekk, mage

12x40kg

10x50kg

10x50kg

 

Var trøtt og sliten i dag, manglet totalt energi. Ble kort økt, men helt grei. Satser på mer liv i dag! :)

 

 

Kosthold

3x protein shaker

2 kylling lår

4 rugsprø med sukkerfri blåbær syltetøy

2 polar styrke med kaviar og ost/sukkerfri bringebær syltetøy og ost

1 middags tallerken med spagetti og kjøttsaus

 

 

Siden storken (med litt hjelp) så fint har tilbakevist at når og i hvor store porsjoner man spiser ikke har noe å si. Så kommer jeg bare å skrive hva jeg spiser, ikke når. Blir litt lettere å holde styr på. Har også gått over til at en shake = 3 scoops M-factor og ca 1ts kreatin med litt kanel og 4-5dl melk (ca 36g proteiner/300 kcal)

 

 

Begynner også å tenke litt framover mot sommeren hvor jeg satser på lavere fettprosent og litt mer definisjon. Lurer på å starte på en slags deff etter jul, tror ikke kostholdet trengs å endres så mye, men hvor jeg kjører 12x4 (mot 8x3 som jeg har nå) med litt mer fokus på større muskel aktivering samt en eller to kardio i uken. Og pump i april-mai-juni med 5x4 og hvor jeg tar en muskel (pluss en baseøvelse) per trening. What you think? :)

Lenke til kommentar

Blitt litt fram og tilbake i det siste pga noe kursing slikt! :) Men satser på å være tilbake i normalt program fra mandag av. Har hatt en rygg og triceps økt som ikke er skrevet opp (samme vekter som før..) samt en rask innebandy økt på litt over en time i går. Fettprosenten viser fremdeles 20%, vekten ligger rundt 95-97kg. Kostholdet er greit, men har blitt litt mye utskeielser i det siste.. Legger ved bilde fra 30. November. Ble veldig dårlig, mobilen slet med å fokusere..

 

771908.jpeg

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Da var jeg i gang! :) Årets første trening og proteinshake er unnagjort så da er det bare å sette snuten mot sommeren :D

 

Benkpress

80x8

80x8

80x8

80x6

 

tungt!

 

Biceps, hantel

15x10

15x10

15x10

15x10

 

Krysskabel, flyes nedover

22,5x10

22,5x10

22,5x10

22,5x10

 

Siden jeg har hatt over 2 uker pause, så gav jeg meg der. Stod og trokka litt på step-maskinen i nesten 10 min før jeg hoppa i dusjen. Grei trening med god pump, godt å være i gang igjen.

Lenke til kommentar

Dag 2

 

Markløft

100x10

100x10

100x10 (måtte stoppe midtveis for å hente papir pga grep)

100x6

 

Sliter mer med grepet enn selve løftet

 

Kryss kabel, triceps

45x10

45x10

45x10

45x10

 

Nedtrekk

50x10

50x10

50x10

50x10

 

Dips

BWx10

BWx10

BWx10

BWx10

 

Jeg tok litt mage øvelser inni mellom, men ble ikke noe sliten av disse.

 

5min i 6km/t med 6%

5min i trappemaskinen

 

Av kosthold er jeg litt usikker på om det er bra nok. Fram til middag hadde jeg 3 proteinshaker(3 scoops M-factor dark choclate med ~5dl melk), 1 banan og 1 pære. Middag var en god porsjon med pasta carbonara m/ 10 ekstra fiberrike penne pasta og en kyllingfilet. To shaker á 2 scoops etter trening og ca 1 kyllingfilet med fajitas krydder, agurk, paprika og ost før natten.

 

Hva synes dere, høres det greit ut?

Lenke til kommentar

Den trappegåinga og rask gange på tredemølle mener jeg er overflødig, potensielt ødelegger det for mTor responsen fra styrketreninga. Bedre å ta seg en spasertur på hviledag etter min mening, gitt målene dine - å gå ned i fettprosent.

 

Ellers så ser det jo utmerket ut, kosthold og trening ;)

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...