Gå til innhold

PL: 19.09.2010 - Man. United - Liverpool - Kamptråd


Hewitt

  

102 stemmer

  1. 1. Hvordan ender kampen?

    • Manchester United-seier
      64
    • Uavgjort
      13
    • Liverpool-seier
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler at det er enkelte her inne som nok får formet sine meninger av Liverpool.no. Lar seg påvirke av skandaleoppslag fra agurkaviser som trekker meninger helt ut av kontekst. Når man i tillegg angriper den best likte manageren blant kollegaer i Premier League i slike ordlag burde man virkelig se seg selv i speilet og skjønne at man har en misoppfatning. Sir Alex ranter mye og kjefter mye, det gjør alle. Det er likevel et enormt mye større fokus på han enn andre, dermed vil bisetninger og ting som blir sagt i affekt blåst opp i media. Akkurat som med at Linjemannen ga Liverpool de 2 målene igår.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Vel, hvor lenge varte facts saken og ettermælen etter den. Om du ser på sky vil du mest sannsynlig finne saker rundt den nesten frem til sommeren. Sir Alex valgte jo å ikke kommentere saken den første tiden, det var bare små stikk før det etterhvert ble direkte ufint dem imellom.

 

Til det med Sir Alex kommenterer Torres, vel om dere kan angripe Nani kan vel han angripe Torres. Ser ikke noe hyklersk over det. Ser ikke at dere unnskylder dere for Torres sin filming.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Torres faller som en sekk med poteter når O'shea nærmer seg han. Nå er reprisene fra 100m og ut, så jeg skal ikke stadfeste og skrive det i stein, men det ser jævlig suspekt ut.

 

Spørsmålet er ikke om Torres filmet. Saken er at sir Alex tror han filmet, derav gir det han like mye rett til å angripe Torres som dere har til å angripe Nani.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg driter i hva Alex tror, jeg bare sier hva som skjedde i kampen. Det var et soleklart frispark, litt merkelig hvis man skal begynne å lure på det. Torres ble (naturlig nok) konsekvent stoppet av alle på United og å kalle hver takling for filming er bare latterlig.

 

Nani filmet ikke en eneste gang slik jeg ser det og er ikke PLs verste. MEN han overspilte ofte og dro ut tida.

 

Mer er det ikke å si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg driter i hva Alex tror, jeg bare sier hva som skjedde i kampen. Det var et soleklart frispark, litt merkelig hvis man skal begynne å lure på det. Torres ble (naturlig nok) konsekvent stoppet av alle på United og å kalle hver takling for filming er bare latterlig.

 

Hvem sier det uthevde?

 

Vel du og Sir Alex deler ikke samme mening. Og derav kan han kommentere Torres på lik linje som dere kommenterer Nani. Det var mitt poeng. Om han filmer eller ikke klarer ikke jeg se, annet enn at jeg ser at reaksjonen til O'shea er umiddelbar, uten at man skal legge så mye vekt på det. Jeg vet ikke, derav sier jeg heller ikke at Torres filmer i den situasjonen. Selv om Torres er veldig tilbøylig til å gjøre det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...