Gå til innhold

PL: 19.09.2010 - Man. United - Liverpool - Kamptråd


Hewitt

  

102 stemmer

  1. 1. Hvordan ender kampen?

    • Manchester United-seier
      64
    • Uavgjort
      13
    • Liverpool-seier
      25


Anbefalte innlegg

Folk må lære seg at det er forskjell på overspilling og filming. Nesten alt som var i den videoen var Nani som overspillte, ikke filmet. Begge deler er selvsagt en uting, bare så det er sagt og det er en av tingene som fortsatt irriterer ved Nani. Men verst i PL er han ikke på noen måte. Drogba er f.eks. mye verre.

Endret av Geir M
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fytti helvete hvor fett det var i Manchester og på Old Trafford. Øl og Solskjær-sangen på The Trafford Pub var helt sykt før kampen. Og kampen? Det er det beste og verste og alt annet på samme tid. For en stemning! For en kamputvikling. Berbashow. Fy faen hvor syk den mannen er.

 

Plassene på stadion var fantastiske. Rad GG eller noe slikt. Altså nesten nedpå gresset.

 

OG VI KNUSTE SCOUSE BASTARDSENE! YOU SCOUSE BASTARD! :D

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Torres faller alltid lett, så vi legger knapt nok merke til det lengre. Det har blitt en vane, en jeg ikke gidder å kommentere ved hver anledning. Det samme gjelder Gerrard for øvrig. Men det er dog ingen tvil om at Nani var i en særklasse for seg selv når det gjelder filming på søndag. Ble kvalm når han falt om som en sekk med poteter i straffefeltet etter å ha såvidt vært borti Agger. Hadde vi fått straffe og scoret på den ville jeg ikke klart å nytt seieren i det hele tatt.

Endret av Goldwing
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Han hadde fått mye mer repekt av meg om han innrømmet offentlig de faktiske forhold. Så det kommer vell kansje ann på øye som ser. Om han hadde sagt at Torres faller lett ganske ofte, så hadde jeg vert enig. Problemet er at han ikke falt lett i denne kampen, men det gjorde Nani. Alikevell går Ferguson ut og klager på Torres, mens han sitter med skit oppover ørene i eget reir. Og dere klaget på Benitez.

 

Vi klager ikke på Benitez, Vi ler av han.

 

Dessuten er han jo en perfekt hykler selv. Feiet han for egen dør?

 

Torres faller alltid lett, så vi legger knapt nok merke til det lengre. Det har blitt en vane, en jeg ikke gidder å kommentere ved hver anledning. Det samme gjelder Gerrard for øvrig. Men det er dog ingen tvil om at Nani var i en særklasse for seg selv når det gjelder filming på søndag. Ble kvalm når han falt om som en sekk med poteter i straffefeltet etter å ha såvidt vært borti Agger. Hadde vi fått straffe og scoret på den ville jeg ikke klart å nytt seieren i det hele tatt.

 

 

Hadde vel vert enig i deg før, men andre fans jubler i lignende situasjoner og nekter å se feilming osv. Tror jeg er blitt herdet og hadde jublet som pokker. Kan nå bare se på Liverpool fansen når de vant CL.

Lenke til kommentar

Saken er at sir Alex tror han filmet, derav gir det han like mye rett til å angripe Torres som dere har til å angripe Nani.

 

Tro kan han gjøre i kirken, vi SÅ at Nani overspilte ørten ganger.

 

Angående Sam og Benitez så ble alt dratt ut av proposjoner, aldri om Benitez gestulerte noe som helst. Sam var bare sur for at Liverpool rundspilte Blackburn og tok det ut på Benitez. Så trør Alex til på en pressekonferanse om noe helt annet, bare for han liker ikke Benitez så var sirkuset i gang.

 

Poenget er at Alex er en hykler, om han gjør det for å skjerme laget eller ikke, å bite på eller ikke, betyr ingen ting, han fremstår som et vandre toalett noen ganger.

Helt tragisk at en så stor manager oppfører seg slik.

Lenke til kommentar

Ferguson er jo nødt til å gå ut i media med at Torres filmer, slik at ikke Nani får all oppmerksomheten, det er en god manager det. Uansett hvor teit, feil og mer det er.

 

Men Nani er en idiot. Rett og slett. Hater slike spillere. Jeg har sagt det før, og sier det gjerne igjen; filming er en ting, men det å hale ut tiden og ligge å gni seg i smerter er en annen, alà Drogba og nå Nani. I tillegg er han den mest klepphærslige, stygge spillern man finner.

 

Og det verste av alt? Han er god.

Lenke til kommentar

Ikke stort bedre, er ikke tilfeldig at jeg ikke har noen drakter med 8 bakpå. Jeg har heller ikke nektet for at både Gerrard og Torres faller lett noen ganger. Jeg syns alikevell det blir for dumt når man ser kvisten i andre sitt øye men ikke bjelken i sitt eget. Det er sikkert 40 andre kamper det hadde vert bedre å gå løs på Torres i en denne, det gjør det ekstra dumt.

Lenke til kommentar

Hehe, dette må være noe av det bittreste og virkelighetsfjerne jeg har sett. Hadde saken vært snudd andre veien rundt så skal jeg være den første til å innrømme at jeg fortsatt hadde liggi i fosterstilling og grått til langt utti september om alt i fra hvor jævlig ræva Poulsen er og hvor skittent jeg syns frisparktrekket til Meireles og Gerrard var. Men. Dette tullet du(/dere) lirer av deg om SAF og påpeke utallige ganger at Nani er ligaens styggeste hadde jeg vært flau av om jeg var deg/dere. Nani får blant annet en stygg skulder av Poulsen som er et soleklart kort, men dette nevner ingen, ikke engang Utd-supportere. Allikevel. Samtlige Utd her på forumet samtykker i at overspillinga til Nani er utter crap. Det grenser til en Benitez-parodi enkelte steder her, men såklart, noe må man vel bite tak i når ingen av målene var dommerfeil og klubben deres blir kjørt i dass. Selv om dette bør være en drømmesituasjon for LFC-ere som nå kan skryte enda hardere av hvor gode fans dere er som støtter laget tross en 16-plass.

 

Youll never walk alone vettu. Opp med sippetrynet, guttorm. PS. Uansett hva du sier om SAF eller tror du mener om han, så har han deg og resten av verden på kroken deluxe :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Nani får blant annet en stygg skulder av Poulsen som er et soleklart kort, men dette nevner ingen

 

Åjoda. Det ble blandt annet nevnt som "det eneste bra Poulsen gjorde" (fritt etter hukommelsen) og det blir jo vist i en youtube snutt som "filming" og "klovnestreker".

 

Så eg synest ikke man skal lyve om supporterne her inne Niko. Sannheten er at de har nevnt det.

Lenke til kommentar
Nani får blant annet en stygg skulder av Poulsen som er et soleklart kort, men dette nevner ingen

 

Åjoda. Det ble blandt annet nevnt som "det eneste bra Poulsen gjorde" (fritt etter hukommelsen) og det blir jo vist i en youtube snutt som "filming" og "klovnestreker".

Filming? Nei. OVERDRIVING og uthaling av tid? Ja.

 

Nettopp. Punktum...

Lenke til kommentar
Nani får blant annet en stygg skulder av Poulsen som er et soleklart kort, men dette nevner ingen

 

Åjoda. Det ble blandt annet nevnt som "det eneste bra Poulsen gjorde" (fritt etter hukommelsen) og det blir jo vist i en youtube snutt som "filming" og "klovnestreker".

Filming? Nei. OVERDRIVING og uthaling av tid? Ja.

 

Nettopp. Punktum...

 

Filmen handler om at ferguson sier Torres filmer, så påstår filmen (selvsagt korrekt) at Nani er verre. Så klarer de å få fram EN situasjon der Nani filmer.

 

Det er PUNKTUM. Forøvrig var det ikke du som postet den, og heller ikke deg det var rettet mot.

 

Forøvrig artig å konstatere at Konchesky spiller som en sekk poteter med en fart selv The Fat Waitress hadde matchet og må jukse for å stoppe Nani. Hva blir fokuset? Jo Nani overspiller.

 

Poulsen ser ingen annen utvei enn å ribbeinstakle Nani. Hva blir fokuset? Jo Nani overspiller.

 

Konchesky kommer for seint inn i x antall taklinger. Hva blir fokuset? Jo Nani overspiller.

 

Sier det meste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...