Gå til innhold

PL: 19.09.2010 - Man. United - Liverpool - Kamptråd


Hewitt

  

102 stemmer

  1. 1. Hvordan ender kampen?

    • Manchester United-seier
      64
    • Uavgjort
      13
    • Liverpool-seier
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håpløst av Ferguson. Han kan fokusere på egen tropp før han begynner å beskylde alle andre.

Beskylder Torres for filming.

 

Han sier jo ikke noe som ikke er sant....

 

Men håper han tok for seg Nani i garderoben. Hvis du tror SAF hadde gått ut i media og angrepet Nani for filming først, for så å gå ut og ta Torres da tror eg det er på tide med dagens pille Lasse....

Lenke til kommentar

SAF driter sikkert i hva Nani gjør, han ønsker bare hva som er best for laget. Derfor han er først ute med å klage på filming og få fokuset vekk fra sine egne spillere. Kanskje folk begynner å snakke om SAF og hvordan burde oppføre seg i forhold til spillerne, enn å snakke om Nanis filming.

 

Bingo, endelig en som har forstått det. Bortsett fra at han angivelig "driter i hva Nani gjør", for det gjør han garantert ikke. Nani får nok høre det.

 

Han gjorde forøvrig akkurat det samme etter Rafaels røde mot Bayern. Istedenfor å, offentlig riktignok, akseptere at Rafael fikk et helt greit rødt kort, gikk han ut for å si at det er "typisk tysk å være usportslig". Hva skjedde? Jo, istedenfor at folk pratet om hvordan Rafael ødela mulighetene for avansement, pratet folk om hvordan Ferguson var på bærtur.

 

Ferguson er aldri på bærtur, aldri.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Såvidt jeg kunne se var ikke Torres på filmestien denne kampen, så Ferguson har skivebom totalt her(sjokk), Nani derimot....

 

Så vidt jeg kan huske så fikk man aldri noen god reprise av O'Shea/Torres situasjon. Det ser ut som Torres faller veldig lett, jeg kunne godt tenkt å se en reprise hvor man ser situasjonen bedre.

 

Og før noen hopper på meg. Nei, jeg sier ikke at Nani ikke filmet opp til flere ganger i går.

Lenke til kommentar

Han hadde fått mye mer repekt av meg om han innrømmet offentlig de faktiske forhold. Så det kommer vell kansje ann på øye som ser. Om han hadde sagt at Torres faller lett ganske ofte, så hadde jeg vert enig. Problemet er at han ikke falt lett i denne kampen, men det gjorde Nani. Alikevell går Ferguson ut og klager på Torres, mens han sitter med skit oppover ørene i eget reir. Og dere klaget på Benitez.

Lenke til kommentar

SAF må feie for sin egen dør før han begynner å beskylde andre spillere for sånt. Hykler.

 

Hvordan vet du at han ikke har feiet? Har du vært og sett på trappa hans? Det er bare latterlig å gå rundt og innbille seg at en manager vil gå ut offentlig og anklage sine egne spillere for slike ting.

 

Eg er derimot rimelig sikker på at han har fått høre det relativt klart og tydelig, men det vil vi aldri få vite. Dog er det indikasjoner som tyder på at innad i United laget så er ikke denne overdrivingen av skader som Nani holder på med spesielt populært da han ble vinket på av sine egne spillere om å komme seg opp av gresset hvertfall ene gangen han låg nede.

 

Forøvrig etter at venstrebacken til Liverpool gjorde det eneste han fikk til i går, nemlig å felle Nani.

 

Og dere klaget på Benitez.

 

Eg personlig elsket Benitez. Å se en mann ødelegge Liverpool så effektivt som han gjorde var nydelig.

Lenke til kommentar

Nå skal dere ikke ta helt av heller da. PLs verste? Neppe.

 

Gidder ikke å gjenta det jeg skrev over, men det virker som om samtlige av dere har gått fem på. Ferguson gir vel beng i hvordan han fremstår utad, det viktigste for han er laget. Han vet at han klarer å stå imot drittslenging i media, men det gjør kanskje ikke Nani like godt.

 

Forøvrig var det drit digg å vinne i går :) Og kjenner jeg gleder meg over nok en Liverpool-sesong som muligens går i dass.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vi biter ikke på, vi bare påpeker at det han gjør er patetisk. Spesielt når han i tillegg sitter og klager på hvordan alle andre managere oppfører seg.

 

Fa har gav ham lillefingeren, nå sitter han med hele skrotten. Eneste som våget å kritisere var Benitez, ikke det at alt var like god kritikk, men mye stemte.

Lenke til kommentar

1 manager, benitez. Wenger og SAF var kanskje ikke gode venner. Men hva sier det om dette "problemet" som du nevner når det da er 17 andre managere som ikke har problemer med SAF?

 

Vil gjerne se listen over folk som har problemer med SAF og måten han er på. Tror du vil finne dine påstander som sterkt overdrevne guttorm. Skal ikke si som vanlig.... ;)

 

Forøvrig nekter eg å tro at så veldig mange tenkte det Benitez sa......

 

http://www.youtube.com/watch?v=-ZpPOikJwYY

 

Så mange gærne folk er det ikke i verden....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...