Gå til innhold

PL: 19.09.2010 - Man. United - Liverpool - Kamptråd


Hewitt

  

102 stemmer

  1. 1. Hvordan ender kampen?

    • Manchester United-seier
      64
    • Uavgjort
      13
    • Liverpool-seier
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er det ingen som har skrevet. Det er få om noen som har betvilt mannens ferdigheter, men det er mange som har kritisert hans sluttprodukt og ment han ikke var god nok for United. Ingen som benekter at Berbatov har vært en spiller en stor del av United fansen har tvilt på. Greit at dere Liverpool supportere har sitt å slite med, men selv dere skal da klare å lese en så enkel tekst uten å snuble i ordene?

 

berba_puppet_master.jpg

 

Over og ut (for siste gang)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt hva greia her er. Folk har kritisert Berba, og det med sin fulle rett. Han har ikke prestert. Hvorfor skal det da være så feil å kritisere han? Denne sesongen har han begynt å prestere, og dermed vil kritikken avta, naturligvis. Jeg skjønner ikke helt greia. Han har ikke løftet en jævela finger på 2 år. I dag løftet han én finger. Hvis du tar regnestykket (1 Berba-finger x fotball), så blir svaret = 3 mål. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Nani er fra Portugal, han kommer aldri til å gi seg. Spesielt ikke når Ronaldo fikk lov til å holde på slik hele tiden.

 

Liker Nani dog. Fantastisk god spiller, som faktisk kan gjøre at Valencias skade ble en gevinst for Man Utd. Tror Nani blir blant verdens beste som fast på høyrekanten.

 

 

Ronaldo er eller har aldri vert i nærheten av Nani. kritikken av Ronaldo tror jeg først og fremst kom av at han er/var en god spiller på et lag noen ikke liker.

 

Angående å ligge å dra seg når det passer, så var det nok eksempler på det, men den siste til Nani er jeg litt i tvil på siden han signaliserte bytte og ble byttet ut

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Hehe, prøver dere å si at Berba sine kvaliteter ikke har vert diskutert? Bare se i United forumet her feks.

 

Prisen avgjør somregel ikke i seg selv hvor god en spiller er, eller om han passer inn i et lag.

 

Nei. Jeg bare responderer til ditt ubrukelige utsagn om at det tok to år å se kvaliteten hans. Hvordan du tolker det på den måten som du gjør er uforståelig for meg.

 

Det har vært diskutert ja. Senest mot Fulham ble han hetset på det groveste. Forøvrig noe av det verste jeg har sett her inne, glad jeg holdt meg unna forumet den dagen, ellers hadde jeg blitt utestengt. Det var endel brukere som burde blitt satt grundig på plass den dagen. Det er kanskje det største prakteksemplet på hykleri jeg har vært borti her inne, når hele laget gjør en begredelig kamp, og Berbatov får all skyld. Det virker som andre spillere er fritatt for kritikk (Wayne Rooney er et meget godt eksempel).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ronaldo er eller har aldri vert i nærheten av Nani. kritikken av Ronaldo tror jeg først og fremst kom av at han er/var en god spiller på et lag noen ikke liker.

 

Angående å ligge å dra seg når det passer, så var det nok eksempler på det, men den siste til Nani er jeg litt i tvil på siden han signaliserte bytte og ble byttet ut

 

Hvis du ikke tror Ronaldo la/legger seg ned er du blind. Evra har jo til og med sagt selv at lagkameratene i Man Utd mobbet Ronaldo når han filmet på trening.

Lenke til kommentar
Ronaldo er eller har aldri vert i nærheten av Nani. kritikken av Ronaldo tror jeg først og fremst kom av at han er/var en god spiller på et lag noen ikke liker.

 

Angående å ligge å dra seg når det passer, så var det nok eksempler på det, men den siste til Nani er jeg litt i tvil på siden han signaliserte bytte og ble byttet ut

 

Hvis du ikke tror Ronaldo la/legger seg ned er du blind. Evra har jo til og med sagt selv at lagkameratene i Man Utd mobbet Ronaldo når han filmet på trening.

 

Han sier ikke at Ronaldo aldri gjorde det, han sier at Nani er mye verre....

 

To av samme sort vil nå eg si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...