Gå til innhold

Hva irritrerer deg mest når du trener?


Anbefalte innlegg

Jeg er kjempeglad for at jeg ikke snakker med fremmede på treningsstudioet. Når jeg leser hva som irriterer dere, så vil jeg helst ikke møte noen av dere :wee: .

 

Det som irriterer meg er mangelen på ledige stenger iforhold til antallet medlemmer på senteret. Så derfor finner jeg tider hvor det er lite folk å trene på :) .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Saker folk kan irritere seg over:

 

*De som ikke setter på plass skivene og manualene etter seg.

 

*De som legger fra seg "flere liter" med svette etter seg på treningsbenken uten å tørke opp.

 

*På en del tredemøller, sykler, romaskiner og stepmaskiner står det en lapp hvor mange minutter man kan være der i tilfelle kø. Noen tar ikke hensyn og kan være der over den doble tiden som er tillatt.

 

*Pratmakerne. En liten gjeng som henger rundt et apparat som bare prater og prater slik at det tar flerfoldige minutter mellom hvert sett og aldri gjør seg ferdig mens andre venter på tur.

 

*Den mobilavhengige. Noen må absolutt på liv og død ha med seg mobilen på treningssenteret. De bruker langt mere tid på mobilprat og SMS enn selve treningsøkten, noe som medfører unødig venting.

Ikke alle er interessert i å høre all verdens problemer, sladder og vås med mere når de selv svetter og trener.

 

*Stinkbomba. Det finnes noen som ikke er så nøye med hygienen. Fersk svette er ok, men gammelt er ufyselig. :sick:

 

*Sminke-Laila. Noen sminker og parfymerer seg som om de skulle i et fint selskap. Ikke alle setter pris på sånne som er mer opptatt på å vise seg fram enn på selve treningen. Sterk parfymelukt faller heller ikke i smak hos alle i et treningsstudio.

 

*Speilbildegubben. Noen synes det er irriterende å se på noen som hele tiden skal stå foran speilet og posere seg.

 

*MP3-maniac'n. En del har med seg mp3-spilleren på trening, det er ok, men noen kan komme helt i ekstase og ta helt fullstendig av og synge høyt i lokalet når favorittmelodien spilles, noe som kan være forstyrrende.

 

*Noen som HELE TIDEN skal legge seg oppi DIN treningsmåte og bare komme med en masse surmaga kritikk i mot deg. Alt er galt, ingenting er godt nok. Heldigvis finnes det bare et fåtall av disse idiotene som tror de er perfekte og ufeilbarlige og som kun ser feil hos andre men ikke seg selv.

Endret av oab-1966
Lenke til kommentar

Det som irriterer meg mest er at jeg er feit.

 

Irriterer meg med folk som sitter og synes synd på seg selv.

 

Begynn å trene og spis sunt, så på magisk vis forsvinner fettet.

 

 

 

Ja, jeg er litt frekk i dag, jeg er trøtt.

 

 


 

Tullinger som tror de er sterke fordi de har maaaaaaange kilo på stanga, og bruker dårlig teknikk og jukser for å få opp stanga. Spesielt når de skryter til kameratene etterpå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg har gitt opp andre mennesker. Da jeg så en kar som lå og tok 160 kg med suicidegrip på benken et sted jeg trente, trodde jeg at jeg var hyggelig når ga han tips om å ta tommelen rundt stangen slik at ikke stangen kunne rulle av håndflaten. Han styggfeilet på 160, og bare en oppmerksom spotter sto mellom ham og et par timer på legevakten.

 

Prøvde å approache på absolutt mest diplomatiske og hyggelige måte. Uansett, jeg ble møtt med en pottesur mine og "blabla det gikk jo helt fint og hvem var jeg liksom".

 

Beklager at jeg redder deg fra å knuse brystbeinet og punktere lungen, skal aldri gjenta seg. Idiot.

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg mest er at jeg er feit.

 

Irriterer meg med folk som sitter og synes synd på seg selv.

 

Begynn å trene og spis sunt, så på magisk vis forsvinner fettet.

 

 

 

Ja, jeg er litt frekk i dag, jeg er trøtt.

 

 


 

Tullinger som tror de er sterke fordi de har maaaaaaange kilo på stanga, og bruker dårlig teknikk og jukser for å få opp stanga. Spesielt når de skryter til kameratene etterpå.

 

Kongen av internett skjønner ikke humor =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har gitt opp andre mennesker. Da jeg så en kar som lå og tok 160 kg med suicidegrip på benken et sted jeg trente, trodde jeg at jeg var hyggelig når ga han tips om å ta tommelen rundt stangen slik at ikke stangen kunne rulle av håndflaten. Han styggfeilet på 160, og bare en oppmerksom spotter sto mellom ham og et par timer på legevakten.

 

Prøvde å approache på absolutt mest diplomatiske og hyggelige måte. Uansett, jeg ble møtt med en pottesur mine og "blabla det gikk jo helt fint og hvem var jeg liksom".

 

Beklager at jeg redder deg fra å knuse brystbeinet og punktere lungen, skal aldri gjenta seg. Idiot.

 

Er rart det der hvordan folk ikke takler å få råd, men ironisk er jo hvordan en gjenganger i denne tråden er at folk irriterer seg over de som skal komme og belære teknikk. Problemet er vel at folk tror de vet, og alle innbiller seg at alle andre er en av de belærende idiotene uten peiling.

Lenke til kommentar

 

Er rart det der hvordan folk ikke takler å få råd, men ironisk er jo hvordan en gjenganger i denne tråden er at folk irriterer seg over de som skal komme og belære teknikk. Problemet er vel at folk tror de vet, og alle innbiller seg at alle andre er en av de belærende idiotene uten peiling.

 

Forskjellen er vel egentlig at folk ikke liker å få kritikk på "sin" måte å trene på, men når noen klager på at du omtrent redder livet deres ved å stoppe dem fra å bruke suicidal-grip, da er det bare teit å klage.

Lenke til kommentar

Er rart det der hvordan folk ikke takler å få råd, men ironisk er jo hvordan en gjenganger i denne tråden er at folk irriterer seg over de som skal komme og belære teknikk. Problemet er vel at folk tror de vet, og alle innbiller seg at alle andre er en av de belærende idiotene uten peiling.

Som er nettopp hvorfor jeg aldri kommer med råd. Jeg har rett og slett ikke lyst til å være med i "jeg vet best!"-runddansen på gymmen, uansett hvor rett jeg måtte ha eller ikke. Skal folk lære seg hvordan trene rett får de rett og slett spørre eller lese seg opp på temaet. Og gjerne bruke litt kritisk sans, ikke ta alt alle sier for god fisk osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Poenget er at det er ikke snakk om teknikk, men noe som kan sammenliknes med å sykle uten hjelm eller kjøre bil uten bilbelte. Får du en stang med 160 kg rett i brystkassen fra en 30-50 cms høyde, da kan du virkelig bli alvorlig skadet.

 

Men joda. Jeg ser poenget ditt, Fredrik.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...