Gå til innhold

Russ 2011 - Den store tråden


Heyhooo

Anbefalte innlegg

Det som er idiotisk i mine augo, er at nokon av dei som går yrkesfag, velger å gå for raud russebukse, istadenfor svart..det er mongis!

 

Nokon som har tips til kva ein må ha med på eit 3 dagars russetreff? Stavanger-kongeparken?

 

Har:

- Telt

- Reint undertøy

- Rein t-shorte

- Genser

- liggeunderlag

- Sovepose

- toalettsaker

- handkle

 

noko ana?

 

 

Jeg tok med et pledd, masse drikke (inkludert glassflasker :O ), en campingstol og et telt (som ikke ble brukt, alle 7 sov i bilen) på Tryvann forrige helg + engangsgrill og pølser! Alt du trenger for å overleve. Men jeg kan anbefale litt vann til dagen derpå, litt tannkrem og voks hvis du bruker det.

 

Ikke vits å ta med klær, ta med deodorant! :D

 

 

 

Quote, denne er til deg:

Vi hadde vanen vår på nest øverste vanland..hvis jeg husker riktig. Hvor var dere?

Til du som lurte på hva som var lurt å ha med seg: Det er også veldig lurt å ha med litt vann. Greit å ha :)

 

Vi var parkert nær den bakt potet-saken på langsida, nest øverste vanland. The Mile High Van, dersom det sier deg noe. Parkert ved siden av biznatch.

 

rgkGG.jpg

 

Mimrer det noe? Hva hette bilen deres, og har du bilde? :) Vi måtte også hjelpe fire-fem biler på morgenen med starthjelp, før vi reiste :p

Endret av Quote
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som er idiotisk i mine augo, er at nokon av dei som går yrkesfag, velger å gå for raud russebukse, istadenfor svart..det er mongis!

 

Kanskje de ikke vil se ut som rånere?

Nå er det et par år siden jeg selv var russ, men jeg satt og diskuterte det med en kompis fra Levanger her forleden. Samme om man var i Oslo eller Levanger var sannheten den samme: ALLE som gikk med sorte bukser var rånere. Uten unntak. Vi satt en god time og så på russ gå forbi, og observasjonene vi gjorde da bare forsterket inntrykket vi allerede hadde.

 

Hva er dealen med DET liksom?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som er idiotisk i mine augo, er at nokon av dei som går yrkesfag, velger å gå for raud russebukse, istadenfor svart..det er mongis!

 

Nokon som har tips til kva ein må ha med på eit 3 dagars russetreff? Stavanger-kongeparken?

 

Har:

- Telt

- Reint undertøy

- Rein t-shorte

- Genser

- liggeunderlag

- Sovepose

- toalettsaker

- handkle

 

noko ana?

Superundertøy, paracept/ibux, ekstra par med sko, en jakke, kondomer (You never know!) og godt humør

Lenke til kommentar

 

Vi var parkert nær den bakt potet-saken på langsida. The Mile High Van, dersom det sier deg noe. Parkert ved siden av biznatch.

 

Mimrer det noe? Hva hette bilen deres, og har du bilde? :) Vi måtte også hjelpe fire-fem biler på morgenen med starthjelp, før vi reiste :p

 

Kan ikke si jeg drar kjensel på noen med det navnet, men nå var det ganske mange biler der og. Vi parkerte ikke så langt unna potetbaker'n, hadde dem nesten i ryggen som du ser på bildet.

 

3eTN6.jpg

 

Har ikke et 'bra' bilde av bilen atm, men den heter ihvertfall Suit Up '11. Var heldigvis ikke oss du måtte hjelpe, vi kjøpte nytt batteri etter et par uhell! :w00t:

Lenke til kommentar

Det som er idiotisk i mine augo, er at nokon av dei som går yrkesfag, velger å gå for raud russebukse, istadenfor svart..det er mongis!

 

Nokon som har tips til kva ein må ha med på eit 3 dagars russetreff? Stavanger-kongeparken?

 

Har:

- Telt

- Reint undertøy

- Rein t-shorte

- Genser

- liggeunderlag

- Sovepose

- toalettsaker

- handkle

 

noko ana?

Superundertøy, paracept/ibux, ekstra par med sko, en jakke, kondomer (You never know!) og godt humør

Takk for tipset! Jakke, kondomar, ekstra sko, kampingstol, paracet superundertøy er nok veldig greit å ha med! I tillegg til vanleg toalettsaker som voks, deo, tannkrem, tannbørste etc!

Lenke til kommentar

Kan ikke si jeg drar kjensel på noen med det navnet, men nå var det ganske mange biler der og. Vi parkerte ikke så langt unna potetbaker'n, hadde dem nesten i ryggen som du ser på bildet.

 

3eTN6.jpg

 

Har ikke et 'bra' bilde av bilen atm, men den heter ihvertfall Suit Up '11. Var heldigvis ikke oss du måtte hjelpe, vi kjøpte nytt batteri etter et par uhell! :w00t:

Jeg kan huske Suit up'11! Du husker ikke den Biznatch-bilen jeg linket til, da? :)

 

Så du de som hadde hestemaske? :p

Lenke til kommentar

Jeg kan huske Suit up'11! Du husker ikke den Biznatch-bilen jeg linket til, da? :)

 

Så du de som hadde hestemaske? :p

 

Hmm, vel når du sier det så kan jeg huske en liten bil som stod på langsida, og den hadde litt...spesiell skrift. Var vel heller ikke så mange slike biler der, så det er godt mulig det var den!

 

La ikke merke til noen hestemaske, men så var jeg heller ikke så mye på den siden :<

 

Skal lete etter dere på Lillehammer, om dere skal dit ;)

Lenke til kommentar

Jeg kan huske Suit up'11! Du husker ikke den Biznatch-bilen jeg linket til, da? :)

 

Så du de som hadde hestemaske? :p

 

Hmm, vel når du sier det så kan jeg huske en liten bil som stod på langsida, og den hadde litt...spesiell skrift. Var vel heller ikke så mange slike biler der, så det er godt mulig det var den!

 

La ikke merke til noen hestemaske, men så var jeg heller ikke så mye på den siden :<

 

Skal lete etter dere på Lillehammer, om dere skal dit ;)

Litt spesiell skrift på panseret ja. :)

 

 

222816_126505950759997_126256097451649_181015_3044216_n.jpg

230446_126596830750909_126256097451649_181474_3641833_n.jpg

 

 

Bilder av den bilen i spoiler.

 

Bare å lete etter oss, skal se om jeg ser Suit up'11 igjen. :) Var dere parkert nær Hello Titties?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...