Gå til innhold

Russ 2011 - Den store tråden


Heyhooo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott. En dyrt investert buss har fått en feil som gjør at vi ikke kan rulle til Stavanger :(

Liker begge veldig godt. Har begynt å bli litt lei av Cannabus sin sang, da jeg har hørt veldig mye på den. :)

Tell me about it. Kjenner personlig Simen Auke, så har hørt den siden dag 1. Fortsatt råere enn mange andre sanger da :p det skal sies.

Lenke til kommentar

Jamann! Det blir awesome!

Konge! Då turast me der! ;)

 

Eg ska sitte på med ein kompis, som har personbil. Blir me sjekka for sprit før me kjem inn? Også om me gar det på plastflasker o.l.?

Nokon tips for å få det inn?

 

Du får se om du finner den chevyvanen med den dypeste bassen og for lite diskant, og si hei ;)

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Jamann! Det blir awesome!

Konge! Då turast me der! ;)

 

Eg ska sitte på med ein kompis, som har personbil. Blir me sjekka for sprit før me kjem inn? Også om me gar det på plastflasker o.l.?

Nokon tips for å få det inn?

På Tryvann hadde vi det i plastflasker. Ble ikke spørt om hva som var inni.

Så bare ta det i plastikkflaske og håp på det beste. Du kan jo si at det er 20%, det skal litt til for at de skal kunne motbevise det. :)

Lenke til kommentar

Mistet to skrujern på vei inn til Tryvann. Tror de fulgte med bilen da vi kjøpte den, så var ikke et spesielt stort tap :) Ble også sjekket på lørdagen mens vi stod i campen. Da kom de opp og utførte akkurat samme sjekken.

 

Men hvis noen absolutt ville tatt med seg våpen som kniver eller lignende, så kunne man jo bare hatt det på kroppen. Ble jo ikke kroppsvisitert..

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...