Gå til innhold

Russ 2011 - Den store tråden


Heyhooo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt konge helg!

På fredagen var jeg helt kanon, husker ikke så veldig mye av telemarkstreffet for å si det sånn, noe som egentlig kan være greit, da jeg visstnok tok en knute som jeg helst ikke vil huske :ph34r:

 

I går var det russedåp, og jeg klarte meg fint uten noe alkohol helt ned i lua. Etter det fløyt jeg rundt til diverse steder og konserter.

Det skal bli deilig å få sove litt i natt, for på tirsdag har jeg bursdag, og det må jo so klart feires, på onsdag er det tusenfryd og til helga kongeparken :D

Lenke til kommentar

Catoa: Takk, det synes vi også. Det gjør forresten ikke noen andre :) Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor folk har så jævlig mye imot russen.. I natt da jeg og noen andre gikk gjennom byen i 3 tida fikk vi trusler og mye dritt slengt etter oss. Greit nok de er fulle, men når en gjeng 18-19 åringer har mere selvrespekt enn folk på 20-40 år begynner jeg å lure.

Vi fikk også kasta fyrverkeri etter oss fra en privatbil, enten det eller så blei vi skutt etter (tviler sterkt på dette), for det kom et forbanna smell når en BMW var på siden av oss, også kjørte de som faen vekk.

Altså, russetida skal være koselig og morsomt, man skal ikke måtte være redd for å gå ute om det så er på natta eller midt på dagen.

Endret av stizzen
Lenke til kommentar

Våknet opp alene i grøfta langs hovedveien. Hadde vist klart å lage meg et lite rede, i tilegg har jeg mistet mobilen. Tenker jeg mistet den der jeg sov, får dra og lete i morgen eller noe. Huff :( Russelivet er ikke helt lett nei. Tror jeg hadde litt for høye forventninger, men det er vel så gøy som man gjør det selv og all that..

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Mile High Van

Er ikke tilfeldigvis en på bilen deres som heter Joar? :)

Det stemmer. Hvordan visste du det? I går drakk han seg kake, var oppe på toppen av Tryvann i 20-30 minutt - spydde på dass - ble fulgt ned til bilen igjen. Og der ble han. :p

Lenke til kommentar

Mile High Van

Er ikke tilfeldigvis en på bilen deres som heter Joar? :)

Det stemmer. Hvordan visste du det? I går drakk han seg kake, var oppe på toppen av Tryvann i 20-30 minutt - spydde på dass - ble fulgt ned til bilen igjen. Og der ble han. :p

Haha, lol.

 

Gikk i klasse med både Joar og Duc hele ungdomsskolen jeg ser du :)

Lenke til kommentar

Duc er genial! :)

 

Gikk du sammen med Henry, Stefan og Tony også? Var en del sammen med dem i går, følte meg litt alene siden jeg er bleikfis :)

Gikk sammen med en som heter Tony Hu ihvertfall :) De andre kan jeg ikke si jeg vet hvem er. :p

Lenke til kommentar

Duc er genial! :)

 

Gikk du sammen med Henry, Stefan og Tony også? Var en del sammen med dem i går, følte meg litt alene siden jeg er bleikfis :)

Gikk sammen med en som heter Tony Hu ihvertfall :) De andre kan jeg ikke si jeg vet hvem er. :p

Jepp, han jeg tenkte på. :)

 

Har du sett bilen vår, eller har du bare sett profilbildet til Duc og Joar på face? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...