Gå til innhold

Russ 2011 - Den store tråden


Heyhooo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forresten så har Disco Rangers sluppet konseptsangen sin og de har fått selveste Skrillex til å lage den. Russepresidenten er på bussen, så han har sikkert dratt i noen tråder.

Eneste trådene de har dratt i for å få skrillex sang, er lommeboka til pappa. Kosta visstnok 25k$, men de fikk pruta den litt ned. Sangen er jo også helt vill...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Våkna nettopp, gårsdagen var helt rå. :D

 

Jeg anbefaler forresten ikke å drikke, og så spise Bislett-kebab og deretter gå og danse ræva ut deg, da blir man bra kvalm.

 

Det var også helt jævlig å stå i kø oppover bakken der, stakars vanen vår var jo helt glovarm når vi kom opp.

 

Når var det dere kjørte oppover? Det åpna vel 19?

Lenke til kommentar

Å fy faen Tryvann var bra. Og så jævla hardt det var. Jeg har vel maksa omternt det man kan ha i promille. Hviledag i morra så ruller vi hardt hver dag før vi skal til Lillehammer neste helg.

 

Hvilke knuter ahr folk tatt? Jeg har tatt:

 

 

-Få hederlig omtale i media (avisutklipp)

 

-Gå gjennom en barneskole i et friminutt uten å gi fra deg et eneste russekort (fargestift)

 

også tok jeg kongla på tryvann i går

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Faen jeg hater døgnrytmen min, jeg klarer ikke å sove mer. Men Tryvann var dritbra ja! Hadde også ganske mye i promille. Tok ikke kongla men fikk klint litt med ei fin jente. :innocent:

 

Vi kom så seint at vi måtte parkere helt nede ved den første parkeringa. Og når vi kom tilbake etter Tryvann så hadde faen meg noen skrudd av bakskiltet vårt. Jeg husker at jeg ble jævlig irritert. Men når noen skulle stikke ut i skogen og pisse så fant han faktisk skiltet vårt. Mer flaks enn det går det faen meg ikke ann å ha. Vi måtte bruke teip og feste skiltet i bakvinduet da, siden vi ikke hadde skruer, men vi kom oss hjem etterhvert.

Lenke til kommentar

Jævli bra i går! Sjukt med folk ute.

 

Har tatt:

 

- Bade før 1. Mars

- Få hederlig omtale i media (avisutklipp)

- Spiste eit russekort

 

Har ikkje gått inn for å ta mange russeknutar endå.

 

Fekk høyre i går at det var ei anna russ som hadde gått rundt å sagt at ho skulle ta alle sex-knutane med meg...wierd, for det har ikkje eg sagt eg er med på :hmm:

 

Kva blei folka døpt til her? Eg fekk "namnet" 'Eg æ kåt', eheee

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...