Gå til innhold

Eksplosivt Timesalg hos Netshop 17/08 fra kl.10

Anbefalte innlegg

Det er et par ting jeg kunne tenkt meg.

- En 50" plasma til 6000 eller under (Dustin selger LG 50PK550 for 6500), så blir den definitivt kjøpt.

- Batteri til Canon HF200

- Fractal Design Define R3 (det står ikke på siden om det er R2 eller R3 dere selger.) Kombiner det gjerne med god pris på FD viftene som dere selger også.

- En billig docking-stasjon med e-sata er heller ikke å forakte.

Ellers er det alltid kjekt med USB-gadgets. Blir spennende å se hva som dukker opp =)

Håper også noen kan ta ansvar for å oppdatere førsteposten. Kanskje en mod kan fikse det hvis noen melder seg frivillig?

Videoannonse
Annonse

Det er et par ting jeg kunne tenkt meg.

- En 50" plasma til 6000 eller under (Dustin selger LG 50PK550 for 6500), så blir den definitivt kjøpt.

- Batteri til Canon HF200

- Fractal Design Define R3 (det står ikke på siden om det er R2 eller R3 dere selger.) Kombiner det gjerne med god pris på FD viftene som dere selger også.

- En billig docking-stasjon med e-sata er heller ikke å forakte.

Ellers er det alltid kjekt med USB-gadgets. Blir spennende å se hva som dukker opp =)

Håper også noen kan ta ansvar for å oppdatere førsteposten. Kanskje en mod kan fikse det hvis noen melder seg frivillig?

Tror ikke det har så mye å si, med tanke på at Fractal Design bruker de samme bildene på begge kabinettene sine på sine sider.

Jeg hadde virkelig håpet på om de kunne kommet med HD 5770 på tilbud. Ellers er jeg ute etter Athlon X4, et AMD 870/880G hovedkort som støtter PC3 12800 og eller tilbud på noe annet snæks. Minne er dere billig på, så om dere kommer med noen pangtilbud så kjøper jeg! :D

Ett godt tilbud på Acer Aspire TimelineX 3820TG hadde heller ikke vært dumt. Får jeg ett tilbud på den, så slår jeg til med en gang!

Støtter denne, jeg ønsker også en grisebillig 13,3 tommer ...

Tilbud på:

Asus UL30JT

HP Pavilion DM4-1050

Acer Aspire TimelineX 3820TG i5-450M

mottas med takk

Beklager, men har ikke anledning til å oppdatere tråd i morgen. Er på jobb fra kl. 08-16. Det finnes sikkert nok av forumbrukere som kan opprette mer meningsfylte tråd enn denne. :)

Mr.Anki , Ourasi , Tommy har styrt dette bra tidligere. Håper noen gidder å oppsummere tilbudene slik at det blir lettere å følge med fra jobb.

Endret av lurerpaa

Ønsketilbud:

Bra PC høytalerpakker type Logitech Z2300 eller tilsvarende

PCI-E Lydkort type Asus eller ett av de high end creative kortene

80GB SSD fra intel Gen. 2 ;)

edit:

noen skikkelie 24'' 1920x1200 skjermer ;)

OG gjerne ett bordstativ som klarer 3 av dem ved siden av hverande hehe

Endret av MrLee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...