Gå til innhold

Eksplosivt Timesalg hos Netshop 17/08 fra kl.10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Da barker vi snart i gang med timesalget. Vi følger med på ønskene utover dagen og ser om det er noen ønsker vi klarer å oppfylle.

 

Husk å merke ordrene med Timesalg i referansefeltet slik at dere kan bestille flere ganger i løpet av dagen og få alt på en felles forsendelse. Dersom dere gjør det må dere ikke betale med kort, for da kan vi ikke slå sammen ordrene.

 

Bruk forumet flittig og kom med ønsker og tilbakemeldinger.

Endret av tmbjorge
Lenke til kommentar

For de som ikke gidder vente på netshop-siden:

 

 

50" Samsung Plasma Full-HD 100Hz

 

Opplev høyest mulig oppløsning med Full-HD 1080p på 50" storskjerm. Blu-ray og TV-spill kommer til nytt liv på TVen når oppløsningen på 1920x1080 gir deg følelsen av at du er en del av handlingen på TV-skjermen. Med Filter Bright får du en betraktelig bedre kontrast og fargegjengivelse, selv i opplyste rom.

 

før: 6995,- 6395,- inkl. mva

 

 

JVC RV-NB52E Boomblaster

 

Salgssukksessen BoomBlaster med MP3/WMA-kompatibelt CD-system med aktiv bass, med to superbasshøyttalere med kraftig basslyd, tilkopling for iPod og USB Host. 12 Volts inngang.

 

før: 2595,- 1895,- inkl. mva

 

 

Kjøleskap, 230V/DC12V, "Pepsi Max"

 

Flott bruskjøleskap formet som en Pepsi Max boks. 6 Liter volum - plass til 8 brusbokser. Fungerer både med 12 og 220volt. Helt unikt produkt, laget av Netshop/Microplex spesielt for det norske markedet så dette finner du neppe hos naboen :)

 

før: 695,- 395,- inkl. mva

 

 

Prolimatech Vifte

 

Minimal luftmotstand mellom kjølefinnene gir de beste forholdene mellom støy og kjøling for støysvake vifter på 800-1200 o/min. Hele 6 heatpipes montert i rett linje gir minst luftmotstand. Brede kjølefinner med optimalisert tykkelse gir kjølefinnene mest kontaktflate med luft. All nødvendig monteringsmateriell medfølger, også termisk pasta av høy kvalitet.

 

før: 495,- 375,- inkl. mva

 

 

17" HP Pavilion dv7 1235 Turion

 

Med AMD Athlon X2 RM-74 prosessor, og hele 4GB arbeidsminne er HP Pavilion dv7-1235 en meget god allround datamaskin. dv7-1235 har et utrolig stilig design som HP har brukt mye tid og krefter på å utvikle. Fantastisk ytelse til en fantastisk pris!

 

før: 6995,- 4995,- inkl. mva

 

 

Logitech G9x Laser Gaming Mouse

 

Grepet, vekten og indikatorlampene er alle justerbare, slik at du kan justere musen slik du vil ha den. Den myke overflaten og runde fasongen til det brede gripeskallet gir ekstra komfort. DryGrip-teknologien og den kompakte utformingen til presisjonsskallet gir deg uovertruffen kontroll.

 

før: 390,- 295,- inkl. mva

 

 

60 GB SSD 2,5" S-ATA II TRIM/GC

 

Lynrask og lydløs SSD disk fra OCZ på 60GB. Passer utmerket som systemdisk eller som hoveddisk på en bærbar PC. Disken har 2.5" formfaktor og trenger en adapter ved montering i en stasjonær PC.

 

før: 1395,- 1195,- inkl. mva

  • Liker 1
Lenke til kommentar

noen som har testet den g9x musa?

 

Jeg har G9x musa og er godt fornøyd med den. Hadde MX1000laser før og den tulla av og til på stoff underlag, aldri opplevd det med G9x, rask presis, ligger godt i min hånd, men kan være lit "firkanta" for noen. Men til under 300kr = godt kjøp! Min mening.

Lenke til kommentar

Jeg ønsker å se hva dere har ut resten av dagen også før jeg bestiller, må jeg nå gjør en ordre for hver time, eller kan jeg bruke visakortet på slutten av dagen?

 

Prisene gjelder kun den timen de ligger ute, så du må legge flere ordre utover dagen, så vil vi samle de til en ordre i etterkant. Men du kan ikke betale med kort. Vi kan kun sende i oppkrav.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...