Gå til innhold

Eksplosivt Timesalg hos Netshop 17/08 fra kl.10


Anbefalte innlegg

Det er et par ting jeg kunne tenkt meg.

 

- En 50" plasma til 6000 eller under (Dustin selger LG 50PK550 for 6500), så blir den definitivt kjøpt.

- Batteri til Canon HF200

- Fractal Design Define R3 (det står ikke på siden om det er R2 eller R3 dere selger.) Kombiner det gjerne med god pris på FD viftene som dere selger også.

- En billig docking-stasjon med e-sata er heller ikke å forakte.

 

Ellers er det alltid kjekt med USB-gadgets. Blir spennende å se hva som dukker opp =)

Håper også noen kan ta ansvar for å oppdatere førsteposten. Kanskje en mod kan fikse det hvis noen melder seg frivillig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er et par ting jeg kunne tenkt meg.

 

- En 50" plasma til 6000 eller under (Dustin selger LG 50PK550 for 6500), så blir den definitivt kjøpt.

- Batteri til Canon HF200

- Fractal Design Define R3 (det står ikke på siden om det er R2 eller R3 dere selger.) Kombiner det gjerne med god pris på FD viftene som dere selger også.

- En billig docking-stasjon med e-sata er heller ikke å forakte.

 

Ellers er det alltid kjekt med USB-gadgets. Blir spennende å se hva som dukker opp =)

Håper også noen kan ta ansvar for å oppdatere førsteposten. Kanskje en mod kan fikse det hvis noen melder seg frivillig?

 

Tror ikke det har så mye å si, med tanke på at Fractal Design bruker de samme bildene på begge kabinettene sine på sine sider.

Lenke til kommentar

Beklager, men har ikke anledning til å oppdatere tråd i morgen. Er på jobb fra kl. 08-16. Det finnes sikkert nok av forumbrukere som kan opprette mer meningsfylte tråd enn denne. :)

 

Mr.Anki , Ourasi , Tommy har styrt dette bra tidligere. Håper noen gidder å oppsummere tilbudene slik at det blir lettere å følge med fra jobb.

Endret av lurerpaa
Lenke til kommentar

Ønsketilbud:

 

Bra PC høytalerpakker type Logitech Z2300 eller tilsvarende

PCI-E Lydkort type Asus eller ett av de high end creative kortene

 

80GB SSD fra intel Gen. 2 ;)

 

edit:

 

noen skikkelie 24'' 1920x1200 skjermer ;)

OG gjerne ett bordstativ som klarer 3 av dem ved siden av hverande hehe

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...