Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg stussa egentlig litt over det og... Trodde før jeg sjekka det ut at bare FA cupen gir europa league spill, men da er det bare å utnytte bugen da^^

 

Ah, så fantastisk deilig å vinne 2-1 mot Liverpool i første kampen i sesongen^^

 

Så vidt jeg vet så er vell dette en bug? Tror og mener at liga cup ikke normalt sett gir deg europa spill, men det gjør det på denne patchen av FM.

 

The winners qualify for the UEFA Europa League, if they have not qualified for European competition through the Premier League or by winning the FA Cup.

 

League Cup

Endret av amunds
Lenke til kommentar

What amunds said. Du får også Europaliga ved å tape FA-cup-finalen HVIS den som vinner blir kvalifisert til CL gjennom liga/CL.

 

Dette gjelder imidlertid IKKE ligacupen (altså, du får ikke Europaliga av å tape ligacupfinalen dersom den som vinner er kvalifisert til Champions League)

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Installerte FM på nytt nå etter en formatering på pcen, men kommer ikke inn på spillet og får opp feilmeldingen "Cannot run game: Failed to set up graphips system."

 

Noen som vet hva som skal til for å fikse dette?

 

Jeg måtte kjøpe ny pc.. Hvilken pc har du ? Min hadde ikke god nok grafikk lagring for fm.

 

Dette var med fm 10.

Lenke til kommentar

Jeg har jo kjørt spillet på denne pcen uten problemer tidligere. Har en Acer Aspire 7730G.

 

Sveern: Ja, alt skal være oppdatert nå.

 

Kan det ha noe med at jeg overførte Sports Interactive mappa til mine dokumenter (altså den med taktikker osv) fra en ekstern harddisk?

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...