Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg skal begynne med en ny save nå som jeg har en ny pc, men jeg lurer på en ting: Blir det å fjerne "maskering av spilleregenskaper" sett på som "juks"?

 

Syntes det var veldig slitsomt å hele tiden måtte sende ut en hel haug med speidere for å få oversikt over hvilke spillere som var gode. Forøvrig er det mulig å velge flere spillere og angi en speider til å sjekke dem, istedenfor å måtte trykke på hver av dem og angi speider?

Lenke til kommentar

Takk for svaret, jeg vil ærlig talt ikke fjerne maskeringen for problemet er ikke nødvendigvis at jeg må speide, men det er hvor lang tid speiding faktisk tar. Å høyreklikke, velge speiding og så velge riktig speider (3-4 per speider) på hver eneste spiller tar utrolig lang tid. Burde vært mulig å markere spillere på en liste som en speider skal speide. Er noe liknende mulig?

Lenke til kommentar

Juks nei, er jo bare et spørsmål om du foretrekker å manuellt se gjennom flere lands lag for å finne talenter eller om du foretrekker å mer passivt sende speiderne på tur. Juks er det absolutt ikke da det er et valg spiller gir deg. Og hvorfor skulle du bry deg om hva andre sier om det?

Lenke til kommentar

Kan hende jeg misforstår det du sier, skylder på at jeg så vidt ser hva jeg skriver (morgen trøtt)... Men du kan sette en speider til å speide på mange spillere på en gang, så får du rapport dagen etter eller noe sånt.

Vist jeg skjønner spm riktig så vil jeg si ja. Du kan sende en speider til å speide flere spillere om gangen, som feks kort rapport på 5 spillere. Tror det kommer 4 rapporter pr dag om jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar

Bare ett lite tips, Macheda på lån fungerte helt vilt for meg i min Championship sesong med Burnley. Han hadde vært toppscorer uten tvil, men så fikk han en skade på 2-3 mnd. hvis jeg husker riktig.

 

Uansett, Burnley er veldig morro å spille med^^

 

Ok, skal prøbe meg på han før overgangsvinduet stenger. Vurderer nesten og selge Iweluma ( eller hva han heter ) da, siden Thompsen har gode lederegenskaper menst jeg også har Pacheco,Rodriguez og etter hvert Macheda.

Lenke til kommentar

Og hvorfor skulle du bry deg om hva andre sier om det?

 

Fordi jeg vil høre argumenter for og imot fordi jeg selv er usikker.

 

Spørsmålet mitt angående speiding går på å velge flere spillere å speide på istedenfor å måtte velge hver eneste en og sette en speider. Altså istedenfor å velge 4 stk en gang og sende speider til dem så må jeg trykke på hver av dem og sende speideren. Dette tar veldig lang tid.

 

La oss si du har 10 linker du vil laste ned. Da kan man ha programmer som gjør at man kan markere de 10 linkene og trykker last ned én gang. Dette lurer jeg på om det går ann med speiding? ;)

Lenke til kommentar

 

La oss si du har 10 linker du vil laste ned. Da kan man ha programmer som gjør at man kan markere de 10 linkene og trykker last ned én gang. Dette lurer jeg på om det går ann med speiding? ;)

 

Med CTRL og ALT kan du jo merke flere spillere akkurat som i Windows... :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...