Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

La oss si du har 10 linker du vil laste ned. Da kan man ha programmer som gjør at man kan markere de 10 linkene og trykker last ned én gang. Dette lurer jeg på om det går ann med speiding? ;)

 

Med CTRL og ALT kan du jo merke flere spillere akkurat som i Windows... :-)

 

L O fucking L :D *går i skammekroken* (trodde jeg hadde prøvd det der en million ganger før...)

 

Jeg elsker deg <3

Endret av sureup
Lenke til kommentar

Hvordan er det med tilskuer tall for dere som har tatt små norske klubber opp i divisjonene? Jeg gikk opp til ca 1300 i snitt på TL kampene mine med Løv-ham, første sesongen. Etter oppkjøpet ble det en kjempe suksess og jeg vant cupen etter en egentlig ganske lett vei, og kom på en sykt overaskende 3 plass i ligaen, kun 2 poeng ned til 6, men 3 plass uansett. Denne sesongen har jeg begynt strålene med kvartfinale i Royal League og en fåreløbig 1 plass i TL, om det står seg gjenstår å se. Uansett så har jeg kun 1500 ca i snitt, om ikke litt under. På FM10 så ble nesten Varden utsolgt (3500) hver kamp første året jeg var i TL.

Lenke til kommentar

Har ikke tatt opp noen enda, er på vei i Italia. Men husker jeg slet med tilskuertallet selv på FM10 med en spansk småklubb. Måtte ha et par sesonger i øverste ligaen for å få et bra gjennomsnitt. Værst var vel 2.sesongen i øverste selv om jeg gjorde det like bra var det ikke like mye blest som da jeg rykka opp.

 

Nå har jeg ikke spilt i tippeligaen på 6-7 år. Men mener å ha lest for mange år siden at det har litt med potensialet av hvor klubben befinner seg, altså du har mye bedre tilskuerpotensialet i Oslo enn i Fyllingsdalen.

Lenke til kommentar

Løv-ham går under Bergen som går under katagorien 200-500tusen så i den forstand burde det ikke være noe problem. Utrolig irriterende for går en del i minus og vist jeg skal kunne etablere en stor klubb må jeg kunne lønne spillerene mine. Gjenomsnitte i klubben ligger på ca 7 000kr pr uke, noe som er nest lavest i TL, på laget som leder serien etter 8 runder. Jeg skal kvitte meg med litt nå, men er så pass mye skader at jeg trenger bredden. Juniorene mine skinner forøvrig i de eldres skadeavbrekk!

Lenke til kommentar

Løv-ham går under Bergen som går under katagorien 200-500tusen så i den forstand burde det ikke være noe problem. Utrolig irriterende for går en del i minus og vist jeg skal kunne etablere en stor klubb må jeg kunne lønne spillerene mine. Gjenomsnitte i klubben ligger på ca 7 000kr pr uke, noe som er nest lavest i TL, på laget som leder serien etter 8 runder. Jeg skal kvitte meg med litt nå, men er så pass mye skader at jeg trenger bredden. Juniorene mine skinner forøvrig i de eldres skadeavbrekk!

 

 

Selvfølgelig, glemte i forbifarten at Fyllingsdalen ligger ved Bergen, min feil. Har styret arrangert supporterdager? Hjelper hvertfall å vinne disse, fordi jeg gikk på sure tap på forrige FM og det gjorde at jeg ikke økte i det hele tatt. Et annet tips er cup'n kanskje, komme lengst mulig øker interessen rundt klubben?

Annet tips er å arrangere turnering mot store lag før sesongen, det utgjør veldig på kontoen din. Da alle kampene spilles på din stadion der du drar med deg billettinntekter. 2 semifinaler og 1 finale + evt. tv- inntekter.

Lenke til kommentar

Kjøpe pastore? Jævelen vil ha rundt 2 000 000 i uken, PLUS 200 000 per kamp. Kan fort bli 2,5 mill. Genial erstatter for frank lampard, men herrejesus. Samt at kjøpesummen ender på 375 millioner, og over 100 millioner blir gitt ut på sign on fee. Men bedre erstatter for frank får jeg nok ikke, og med neymar, lukaku, coutinho og navas i mulige roller rundt ham som playmaker, så skal nok laget klare å score seg noen mål.

Lenke til kommentar

Jeg gjorde det, presset ned til 1,3 mill. De skulle tenke over det. Endte med at jævlene sa nei til kontrakten. Værste jeg har sett. Nå får jeg jo penger av Roman hvert år, og både Lampard og Drogba forsvinner snart, så jeg tenker at de pengene får jeg heller gi.

 

Edit: * La inn nytt bud etter første avslag, og ga han alt han ville ha som styret aksepterte.

Endret av cFc
Lenke til kommentar

Da har jeg spilt i ca ett år til med min IK Start save etter jeg fikk ny pc og det har gått svært bra!

 

2017 var det året IK Start vant Champions League :D Finalen ble spilt mot Barcelona og selvom jeg manglet 3 av mine start-11'ere så gikk det veien! Nå gleder jeg meg til at jeg får inn 200millioners mannen Lé i august (største kjøp før dette var keeperen min til 60mill).

Utslagsrundene (legg merke til tap mot Stabæk etter 4-1 seier mot inter :p):

post-89714-0-25811400-1297538899_thumb.png

 

Forøvrig det er altfor mange dårlige norske spillere. Må kjøpe <18åringer for å kunne holde meg under 11 utlending grensa. Snittalderen på troppen 22år, og det er inkludert en 31 åring på utlån og 34år gamle håkon opdal som snart er pensjonist. :)

Lenke til kommentar

 

Forøvrig det er altfor mange dårlige norske spillere. Må kjøpe <18åringer for å kunne holde meg under 11 utlending grensa. Snittalderen på troppen 22år, og det er inkludert en 31 åring på utlån og 34år gamle håkon opdal som snart er pensjonist. :)

 

Merkelig nok har den godeste Håkon blitt keeper hos meg i 2016, med Valdres. Er ikke akkurat en stjerne i mål, men det får vi håpe forandrer seg...

Lenke til kommentar

Holder på med en save med Leeds United, hadde store forventninger før sesongen, men har til min irritasjon blitt veldig varierende. Har mye leiesoldater og lite penger, motivasjonen svinnre, men har ikke gitt opp enda. Noen som har tips, eller taktikker som jeg kan prøve? Har spillere som passer til 4-4-2 med indreløpere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...