Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tredje sesong med Burnley og må si at det går utrolig bra, starten ihvertfall... Spilt 7 kamper i PL og ligger på andre plass med ett tap og seks seire. Har ikke møtt drittlag heller, møtt Arsenal, Liverpool, Tottenham, City og Chelsea (tap).

 

Finner ikke ut av det, så er det noen som vet hvor mye penger man får fra tv-inntekter i europa league?

Endret av seigmenn
Lenke til kommentar

Herrmin for en kamp. Luton lå på 1. Mitt Aldershot lå på 3. før kampen. Nå leder Aldershot på målforskjell over Luton... Artig er det!

 

Ai. Florentin Petre også. Husker at han var helt sinnsyk på CM3 eller noe.

 

Aldri hørt om fyren før jeg, men var et realt kupp der jeg fikk han på free-transfer!

Lenke til kommentar

Jeg forstår fortsatt ikke min personlige kontrakt...

Jeg får jo ingen penger inn på ekte konto?

Blir jeg bare mere likt, eller sett dumt på hvis jeg greier minimum pris?

Jeg prøvde å få den høyest, men så tenkte jeg.

 

Blackburn sparket Allardyce... Derfor søkte jeg, for gøy. Men det var ikke SÅÅÅ gøy. Jeg likte ikke at styret gav meg ultimatum, så på pressekonferansen vendte jeg dem ryggen.

Lenke til kommentar

Jeg forstår fortsatt ikke min personlige kontrakt...

Jeg får jo ingen penger inn på ekte konto?

Blir jeg bare mere likt, eller sett dumt på hvis jeg greier minimum pris?

Jeg prøvde å få den høyest, men så tenkte jeg.

 

Blackburn sparket Allardyce... Derfor søkte jeg, for gøy. Men det var ikke SÅÅÅ gøy. Jeg likte ikke at styret gav meg ultimatum, så på pressekonferansen vendte jeg dem ryggen.

 

Hvis du har høy kontrakt blir det vanskeligere å sparke deg da de må betale mer i kompensasjon. Du får ikke brukt pengene på bil og damer nei :D

 

 

Edit: Husker Florentin Petre jeg også, men kan komme på at det var 00/01 og ikke CM3, uansett så ble jeg veldig paff over han da han tok A. Madrid til ligagull foran meg og en kompis som var i R.Madrid og Barca. Han putta jo enormt med mål.

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar

Dette ser nesten ut som er en bug... Jeg er i min tredje sesong med Burnley, andre sesong i PL og jeg er allerede med å kjempe om ligaen. Syns overhodet ikke at jeg har stall til at jeg skal kunne klare det.

Neto

Hodson-Bikey-Brown-Kolarov

Eagles-Diarra-Adam-Fleck

Anelka-Carroll

 

Ikke forstå det sånn at jeg er misfornøyd^^

Endret av seigmenn
Lenke til kommentar

Jeg forstår fortsatt ikke min personlige kontrakt...

Jeg får jo ingen penger inn på ekte konto?

Blir jeg bare mere likt, eller sett dumt på hvis jeg greier minimum pris?

Jeg prøvde å få den høyest, men så tenkte jeg.

 

Blackburn sparket Allardyce... Derfor søkte jeg, for gøy. Men det var ikke SÅÅÅ gøy. Jeg likte ikke at styret gav meg ultimatum, så på pressekonferansen vendte jeg dem ryggen.

btroll.jpg ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette ser nesten ut som er en bug... Jeg er i min tredje sesong med Burnley, andre sesong i PL og jeg er allerede med å kjempe om ligaen. Syns overhodet ikke at jeg har stall til at jeg skal kunne klare det.

Neto

Hodson-Bikey-Brown-Kolarov

Eagles-Diarra-Adam-Fleck

Anelka-Carroll

 

Ikke forstå det sånn at jeg er misfornøyd^^

 

Det kan være en "lucky season". Jeg vant jo Johnstone Saint's trophy med Aldershot. Slo Southampton som da ledet League 1 (jeg var på 5. i league 2).

Rykket akkurat opp, og vant league 2 med 2 poeng på Grimsby. Første og hittil eneste kampen i League 1 endte med 9-1 (!) seier over netopp Grimsby, og jeg har bare kjøp 1 spiller siden jeg rykket opp, ikke mye forbedring der nei...

 

Forresten så sitter Nottingham Forest med Owen, Rivaldo, Dyer, Cannavaro og Campbell... litt 90-tall over det laget :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...