Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig å ta over ett tippeliga lag og prøve å lage ett europeisk storlag av det :) er på god vei med Brann, har en haug unge talenter. Spiller med fem- seks 18-19 åringer hver kamp, og ser ann til å vinne TL og gjør det godt i CL :new_woot:

 

Edit; helt greit med 59 millioner for å kvalifisere seg til gruppespillet :D

 

fikk en rimelig umulig gruppe selvsagt

Endret av RedLegend
Lenke til kommentar

Kanskje du kommer inn i en senere kvalifisering da.

 

Jepp du har nok rett. Men de er allerede i runde 2 og jeg er fortsatt ikke med så jeg ble litt bekymret. Men jeg ser at under informasjon så er EURO Cupen listet opp på laget mitt så regner med det skal gå bra :)

 

Cup-vinneren i Norge kommer inn i 3.kval-runde, det står på sesongoppsummeringen etter hver sesong ;)

Lenke til kommentar

Kanskje du kommer inn i en senere kvalifisering da.

 

Jepp du har nok rett. Men de er allerede i runde 2 og jeg er fortsatt ikke med så jeg ble litt bekymret. Men jeg ser at under informasjon så er EURO Cupen listet opp på laget mitt så regner med det skal gå bra :)

 

Cup-vinneren i Norge kommer inn i 3.kval-runde, det står på sesongoppsummeringen etter hver sesong ;)

 

Ahh takk!

 

By the way, hvordan får jeg endra hastigheten på kampene? Det var en slider som jeg endra på ved siden av "kampkontroller" før/under kampen men nå finner jeg den ikke igjen! Jeg ser den bare i et lite sekund når jeg trykker på at kampen skal begynne. Og når jeg da går tilbake dit under kampen så er det bare pause/start knappen der uten hastighets slideren...

 

edit: der dukket den opp plutselig, og nå har jeg endret den tilbake til det normale :)

Endret av sureup
Lenke til kommentar

Artig å ta over ett tippeliga lag og prøve å lage ett europeisk storlag av det :) er på god vei med Brann, har en haug unge talenter. Spiller med fem- seks 18-19 åringer hver kamp, og ser ann til å vinne TL og gjør det godt i CL :new_woot:

 

Edit; helt greit med 59 millioner for å kvalifisere seg til gruppespillet :D

 

fikk en rimelig umulig gruppe selvsagt

Ingen ting er umulig med SK Brann! (vedlegg) Lyst å fortelle litt om hvilken spillere du har hentet? Ble oppkjøpt + store summer fra spillersalg så har fått mye bra, som Nordtveit, Hereqi, Høgli, Dodo, Kleiven, Mæland + noen andre talenter. Men står veldig fast nå ang spillerkjøp. For ikke forsterket stallen min noe serligt til neste sesong. Blir grust av Arsenal i 16 dels finalen i Uefa cupen og jeg må forsterke ytligere om jeg skal ha noe i CL å gjøre, som jeg forøvrig får denne sesongen etter jeg vant TL i sesong 2.

post-167348-0-16992800-1289851498_thumb.png

Lenke til kommentar

Rart jeg ikke har postet i denne tråden... Jaja, legger denne i mine innlegg for fremtiden.

 

Har prøvd litt forskjellige klubber siden jeg fikk spillet, noe jeg alltid gjør. Har prøvd både RBK, Stabæk, lag i MLS, samt mitt lokale 3. divisjons lag med database hvor 3. divisjon i Norge er lagt til. Nå tok jeg en pause derfra og har startet opp med Rosenborg. Gått på en tap så langt, hjemme mot United.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...