Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I det siste har langskuddene roet seg kraftig ned. Det kan dog ha noe å gjøre med at det er kun Moussa Sissoko som har favoured move til å skyte fra langt hold også.

 

Ellers skaper jeg massivt med sjangser i 4-2-3-1 taktikken min. Dog føler jeg jeg slipper inn enkle mål. Vant 6-3 mot AZ her hjemme i CL, og de hadde 3 skudd, 3 på mål. Mens jeg hadde 9 clear cuts, og 19 skudd på mål. :p

Hm, kan være det ja. Samme her, 4-2-3-1 = masse sjangser begge veier. Men har heldigvis ikke sluppet inn så mye mål hitill i sesongen. Handla inn Defour som gjør en meget god jobb som ryddegutt på midten.

Lenke til kommentar

Pastore er helt vill. Betalte £8,5M for han. Prøvde å kjøpe han tidligere i gamen og, da ville Palermo ha £30M for han. Men han hadde gått til Genoa, og ville bort, så agenten hans offra han til meg, og da ble det enkelt og greit å kjøpe. Fyren er jo helt rå.

Nice. Idioten signerte ny 5-årskontrakt med Palermo på min save, og tror ikke jeg gidder å betale £32,5 mill for ham, som de krever.

 

Hjemmekamp mot Rangers i CL. Hviler de største stjernene. Gjennomsnittsalder på 22,6. Ikke så aller værst det syns jeg :p

 

http://grab.by/7qgH

Åssen gikk det a? Morsomt å kjøre ungdomslag en gang i blant. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...