Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Iceman, dette er spillerene som spiller regelmessig:

 

Opdal

Sævarsson*- Amankwah*- Korscmar- Alejandro Diaz ( Saprissa)

 

Michael Barrantes (Saprissa)

 

Marcus Henriksen------F. Haugen*

 

Guastavino Juan Iturbe* (Cerro Porteno)

 

Huseklepp

 

 

På benken har jeg spillere som:

Anders Næs, Kevin Dure* (Løv-Ham), Udjus, Stefan Johansen*(Bodø-Glimt), Erik Mjelde, Carlos Alberto* (Atletico Mineiro), Jaiteh og Cato Hansen.

 

 

Spillerene med * er spillere for utvikler seg veldig, spesielt Haugen har gjort store fremskritt. Marcus Henriksen har jeg større problemer med.

 

 

I gruppespillet i CL møtte jeg Inter, At. Madrid og PSV. Uavgjort borte mot PSV og hjemme mot At. Madrid foreløpig.

 

Med 6 kamper igjen i TL er jeg 2 poeng bak Tromsø. Begynte serien helt grusomt, pga mange utskiftninger i laget pga overganger. Etter 7 kamper sto jeg med 4 poeng og langt, langt bak Tromsø og Rosenborg.

Lenke til kommentar

Kan en kompis av meg logge inn på min Steam, laste ned og spille spillet helt fint samtidig som jeg også kan spille?

 

Nei. Steam kan bare kjøre på en pc samtidig. Starter du FM, og lukker steam blir det boogies, har prøvd dette selv med dårlig hell.

 

Edit: Er også blitt tilbud Balotelli, Tevez og Silva til billige penger fra City. Men de vil jo ha ekstremt syke lønninger, så jeg takket nei til alle sammen.

Endret av Shurger
Lenke til kommentar

I det siste har langskuddene roet seg kraftig ned. Det kan dog ha noe å gjøre med at det er kun Moussa Sissoko som har favoured move til å skyte fra langt hold også.

 

Ellers skaper jeg massivt med sjangser i 4-2-3-1 taktikken min. Dog føler jeg jeg slipper inn enkle mål. Vant 6-3 mot AZ her hjemme i CL, og de hadde 3 skudd, 3 på mål. Mens jeg hadde 9 clear cuts, og 19 skudd på mål. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...