Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Betalte £23M for babacar. Så forsvant Torres for £20M

 

Så det ble ikke store utgiftene. Dog fansen er enda misfornøyd med salget av Torres, og jeg er i februar :whistle:

 

 

Edit:

 

Om samlet verdi er det som står under estimated value under information, så er den på £202M

Hm, den har jeg ikke lagt merke til. I og med at du sikkert bare sitter hjemme og klapper laksen hadde jeg faktisk forventet at du enten kom med screenshots av alle kjøp inn (i transfer-delen) eller regnet det ut. :p

 

Fra dag en, altså.

Lenke til kommentar

Ja, har jo internett, så blir er strengt tatt bare aktiv på forumet når jeg sitter her uansett. Jobben foregår per data, så er ikke noe hokus-pokus med det. :)

 

Jess, helt herlig å starte slik. Går som oftest litt tid før du får jobb, men når du først får blir det ofte en håpløs kamp mot nedrykk, sparken, og prøv på nytt. Som du sier, blir ofte morsomme games.

Lenke til kommentar

Jeg er jo sykemeldt, så jeg får jo indirekte penger for å slacke på sofaen med laptopen i fanget. Greit å få IRL penger for å være "manager" :thumbup:

 

Gøy å jobbe seg til en toppklubb ja, tar som regel lang tid. Et annet prosjekt jeg kommer til å kjøre på med er nok Accerington, Crewe eller Wrexham. Da alle disse klubbene engang i tiden har vært i samarbeid med Liverpool.

Lenke til kommentar

Hvorfor bruke en selvlagd ting for å få flere divisjoner. Vet ikke om steam-achievementene teller da. Usikker. Jeg skal iallefall ta noen fra blue square south/north opp til PL, da dette er et achievement også.

 

Lewes er forresten et veldig artig lag å spille. Dog har de solgt den største spilleren sin Paul Booth.

Hm, poeng. Men jo lengre ned, jo bedre.

 

Paul Booth ja, var en legende på Lewes-laget mitt som endte opp som CL og PL mestere.. Var vel på FM09 det tror jeg, var jo gammel alt da. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...