Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

... så akkurat NesTea vs Hongun ...

 

 

Det var helt rått.

 

Endelig beviset på hvor overpowered protoss er mot zerg. Par av de matchene var ikke rettferdig en gang.

 

eeeeh..?

 

Så commenten din og håpet på en close match, men tasteless spoilet resultatet i slutten av dagens sending.. Hvordan får du protoss til å bli OP vs zerg etter en 0-3 match?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

... så akkurat NesTea vs Hongun ...

 

 

Det var helt rått.

 

Endelig beviset på hvor overpowered protoss er mot zerg. Par av de matchene var ikke rettferdig en gang.

 

eeeeh..?

 

Så commenten din og håpet på en close match, men tasteless spoilet resultatet i slutten av dagens sending.. Hvordan får du protoss til å bli OP vs zerg etter en 0-3 match?

 

Fordi

 

Det ikke er noen unbalance i det hele tatt, beste spilleren vant (har ikke tapt en eneste match enda, vunnet X-0 i hver kamp)

 

Endret av aebriol
Lenke til kommentar

Kan ikke folk la være å spoile da? hvem som er med i semin er også spoilere slik jeg ser det.

 

AtW

De matchene ble spilt for en uke siden ca hvordan kan det være spoiler?

Fordi folk ikke har sett de?

 

AtW

Hva mener du er greit tidspunkt å diskutere det? 1 uke? 2 uker? 1 måned? 3 måneder?

Lenke til kommentar

Kan ikke folk la være å spoile da? hvem som er med i semin er også spoilere slik jeg ser det.

 

AtW

De matchene ble spilt for en uke siden ca hvordan kan det være spoiler?

Fordi folk ikke har sett de?

 

AtW

Hva mener du er greit tidspunkt å diskutere det? 1 uke? 2 uker? 1 måned? 3 måneder?

 

I denne tråden uten spoilere? Jeg tenker 14 dager omtrent.

 

AtW

Lenke til kommentar

Kan ikke folk la være å spoile da? hvem som er med i semin er også spoilere slik jeg ser det.

 

AtW

De matchene ble spilt for en uke siden ca hvordan kan det være spoiler?

Fordi folk ikke har sett de?

 

AtW

Hva mener du er greit tidspunkt å diskutere det? 1 uke? 2 uker? 1 måned? 3 måneder?

 

I denne tråden uten spoilere? Jeg tenker 14 dager omtrent.

 

AtW

 

Så du lager reglene med andre ord?

Det naturlige vil være å gjøre en spørreundersøkelse og la demokratiet bestemme :) Mener jeg har sett noe lignende på TL, men husker ikke hva resultatet var. Burde jo være regler på akkurat dette der inne.

Endret av HtotheE
Lenke til kommentar

eeeeh..?

 

Så commenten din og håpet på en close match, men tasteless spoilet resultatet i slutten av dagens sending.. Hvordan får du protoss til å bli OP vs zerg etter en 0-3 match?

 

Han spooilet ikke, han oppsummerte dagen.

 

Tipper det var ironi.

 

 

Jeg tenker at 4-5 dager er greit før en snakker om en kamp, spesielt siden neste kampene spilles så lenge etter

Lenke til kommentar

Så du lager reglene med andre ord?

Det naturlige vil være å gjøre en spørreundersøkelse og la demokratiet bestemme :) Mener jeg har sett noe lignende på TL, men husker ikke hva resultatet var.

 

Hvordan kan det jeg har skrevet på noen som helst slags måte tolkes som at jeg lager reglene? Jeg ble spurt hva jeg personlig syntes var en passende grense, jeg svarte.

 

AtW

Lenke til kommentar

Så du lager reglene med andre ord?

Det naturlige vil være å gjøre en spørreundersøkelse og la demokratiet bestemme :) Mener jeg har sett noe lignende på TL, men husker ikke hva resultatet var.

 

Hvordan kan det jeg har skrevet på noen som helst slags måte tolkes som at jeg lager reglene? Jeg ble spurt hva jeg personlig syntes var en passende grense, jeg svarte.

 

AtW

 

Men du reagerer når folk ikke gjør akkurat som du vil. Ser ut som om du prøver å lage reglene her inne spør du meg.

Lenke til kommentar

Så du lager reglene med andre ord?

Det naturlige vil være å gjøre en spørreundersøkelse og la demokratiet bestemme :) Mener jeg har sett noe lignende på TL, men husker ikke hva resultatet var.

 

Hvordan kan det jeg har skrevet på noen som helst slags måte tolkes som at jeg lager reglene? Jeg ble spurt hva jeg personlig syntes var en passende grense, jeg svarte.

 

AtW

 

Men du reagerer når folk ikke gjør akkurat som du vil. Ser ut som om du prøver å lage reglene her inne spør du meg.

 

Jeg ønsker selvfølgelig heller at folk gjør slik jeg ønsker, enn at de ikke gjør det, som alle andre mennesker. jeg har argumentert for mitt syn, andre har argumentert for sitt. Om jeg hadde prøvd å lage reglene, så ville jeg vel i motsetning til dialog bare lagd reglene. Men du får tolke det som du vil.

 

AtW

Lenke til kommentar

GSL:

 

Da blir det 3. tittelen til NesTea da.

 

Pøh.

 

Father vs Son

Master vs Student

 

ZvZ :( . Håper vi får se tier 3 slik som July - NesTea.

 

Hvordan kommer de til å trene? Siden de bor sammen, og sikkert kommer til å prøve å skjule litt av taktikker, har IM noen andre solide zerg?

 

Lenke til kommentar

spoiler: GSL RO4

 

Dette kan jo fort bli tidenes raskeste finale siden det er Zerg mirror. NesTea er vel klar favoritt, men det kan jo skje mye rart siden de kjenner hverandre så godt. Håper på noen sinnsyke mindgames og ikke bare baneling microwars.

 

Lenke til kommentar

GSL:

 

Da blir det 3. tittelen til NesTea da.

 

Pøh.

 

Father vs Son

Master vs Student

 

ZvZ :( . Håper vi får se tier 3 slik som July - NesTea.

 

Hvordan kommer de til å trene? Siden de bor sammen, og sikkert kommer til å prøve å skjule litt av taktikker, har IM noen andre solide zerg?

 

haha, "solide" er jeg ikke så sikker på, men de har junwi og horror

Lenke til kommentar

Liker de fleste nye maps, med unntak av searing crater som bare er veto automatisk :)

 

Har også gått tilbake på tidligere utsagn ... prøvde litt protoss som jeg hadde tenkt å spille, men blir nok å fortsette med zerg for meg - er bare mer moro for meg.

Searing Crater er det eneste av mappene jeg anser som decent. De 3 andre er jo helt forferdelige.

Lenke til kommentar

Liker de fleste nye maps, med unntak av searing crater som bare er veto automatisk :)

 

Har også gått tilbake på tidligere utsagn ... prøvde litt protoss som jeg hadde tenkt å spille, men blir nok å fortsette med zerg for meg - er bare mer moro for meg.

Searing Crater er det eneste av mappene jeg anser som decent. De 3 andre er jo helt forferdelige.

hehe er du terran?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...