Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Noen som vet når Dreamhack starter med Starcraft II turneringa hvis de har en?

 

Dreamhack Summer 2011 ble holdt for litt over en måned siden. I september holder de en ny en-dagsturnering lik den vi såg i april, før de avslutter med en større turnering på Dreamhack Winter i November.

 

Neste store turnering i Europa er Assembly Summer i Finland, som holder på fra 4-7. august.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet når Dreamhack starter med Starcraft II turneringa hvis de har en?

 

Dreamhack Summer 2011 ble holdt for litt over en måned siden. I september holder de en ny en-dagsturnering lik den vi såg i april, før de avslutter med en større turnering på Dreamhack Winter i November.

 

Neste store turnering i Europa er Assembly Summer i Finland, som holder på fra 4-7. august.

 

Assembly Summer, er det den TotalBuiscuit caster?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

 

 

Assembly Summer, er det den TotalBuiscuit caster?

 

Jepp, sammen med Apollo.Tror det er et interessant par å høre på, vet at de har jobbet samme tidligere også.

Lenke til kommentar

GSL finalen:

 

 

NesTea er overpowered ... tapte ikke en eneste match i hele turneringen, syk syk mann i zvz, zvt, og zvp ... så utrolig god.

 

GSL:_

 

 

Kjedelig at han er domminerende.

 

 

MEn yey ZERG! :D

 

På ingen måte, da holder kanskje folk kjeft om balance for en stund :) Dessuten virker det som om han alltid tar riktig beslutning for tiden

 

Lenke til kommentar

GSL finalen:

 

 

NesTea er overpowered ... tapte ikke en eneste match i hele turneringen, syk syk mann i zvz, zvt, og zvp ... så utrolig god.

 

GSL:_

 

 

Kjedelig at han er domminerende.

 

 

MEn yey ZERG! :D

 

Nok en gang er gsl-finalene enveiskjøring fra ende til annen :D

 

Lenke til kommentar

Hvor mye må eg tape for å rykke ned fra Silver til Bronze? Spilte en plasseringskamp og havnet av en eller annen merkelig grunn i Silver. Eg hører ikke hjemme der og vil ned i Bronze. :ermm:

 

Skal nok en god del til vil jeg tro, men hvorfor er du bekymret for å tape mye når du sier at du ikke hører inn i silver (jeg antar at du mener at du er bedre)?

Lenke til kommentar

Nei motsatt, eg sier eg suger og er ikke god nok for Silver. Eg har så vidt spilt SC2 eller i det hele tatt noe RTS-spill.

 

Kjøpte det ved realease og spilte litt 1v1 i Bronze, og hadde nok problemer med å vinne da. Eg synes det ikke er kult å være i Silver league når eg er så dårlig.

 

Ga opp spillet da, men nå begynte eg igjen og spilte gjennom campaign og det er stort sett den erfaringen eg har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...