Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Thor Hushovd har aldri sjanse til å vinne tour de france sin sammenlagt-konkurranse av samme grunn som at usain bolt aldri vil vinne new york marathon. Det er praktisk talt to forskjellige idretter. Løping er løping, det betyr ikke at du kan holde mot Bekelele at han aldri vil vinne 100 m i OL.

Men folk som vinner 100m vinner ofte 200m, eller 200m og 400m, eller 800m og 1500m. Eller 100m og lengde.

 

Det er mange forskjellige sykkelgrener, og dette er forskjellige typer innen samme type løp. Sprint og maraton er ikke sammenlignbart, men det er allerede mange forskjellige sykkelgrener, og dette er forskjellige typer trøyer innen samme type sykkelgren.

 

Han er god, er ikke det jeg sier, men jeg vil si at ... prestasjonen er stor, men ikke slik at den kan sammenlignes med de som faktisk er best innen idretten de bedriver (dvs, litt større idretter da).

 

Slik sett vil jeg nok si at Hushovd kanskje kan sammenlignes rimelig direkte med for eksempel Grete Waitz ... en annen norsk legende. Og ikke gitt at han kommer fordelaktig ut fra den sammenligningen heller, men kanskje han gjør det.

Endret av aebriol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken fotballprestasjon av Norsk utøver er det som overgår Thor Hushovd da. Ingen norsk spiller har noen gang vært i verdenstoppen, som jeg er kjent med.

la egentli opp til en troll men så måtte jeg gå så tidsperspektivet ble feil, :p men jentelaget fikk vel gull for 11 år sia i em

men jentefotball er heeeelt fælt

 

uansett on topic:

http://www.gosugamers.net/starcraft2/news/16279-nasl-champion-puma-joins-team-eg

basisen her er at team EG har rekruttert PUMA og at han nå forlater tsl, er meget spent på om han skal flytte inn i deres nye teamhouse :o

TSL faller sammen :`\

og om noen finner et inlegg av scoots om denne saken plz link :p

Lenke til kommentar

GSTL SPOILER [Prime vs. OGS-TL]

 

Folk som sier Edvald Boasson Hagen og Thor Hushovd er flinke til det de driver med har virkelig ikke sett HuK spille Starcraft 2.

 

Herregud. Fyren er jo klin gal.

 

 

Etter å ha sett serien.

 

 

Dette var da ikke noe å bli gal for? Han spilte bra, men han vant begge matchene første 5-6 minutter hvor han får sykt fordel pga build order, og ligger foran hele veien.

 

Puma vs MC i NASL finalen var jo sinnsykt mye bedre, av alle involverte spillere.

 

 

Er bare jeg som er veldig glad i HuK. Blir alltid veldig glad når han vinner, og når han nå closet ut serien, mot check og MKP, synes jeg det var utrolig kult.

 

Kampene var ikke de beste, det er jeg enig i, men bare det at han faktisk vant det, var utrolig moro.

 

 

Edit: Live

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

uansett on topic:

http://www.gosugamers.net/starcraft2/news/16279-nasl-champion-puma-joins-team-eg

basisen her er at team EG har rekruttert PUMA og at han nå forlater tsl, er meget spent på om han skal flytte inn i deres nye teamhouse :o

TSL faller sammen :`\

og om noen finner et inlegg av scoots om denne saken plz link :p

Du kan høre på gårsdagens intothegame hvor de diskuterer (eller, EGAlex snakker piss i 80% av tiden, og lar ikke Milkis* svare de resterende 20) EG og hvordan de fikk tak i Puma.

Jo mer EG snakker, jo mer misliker jeg EG. Og samme gjelder forøvrig de høyttalende spillern(e), som Incontrol..

Lenke til kommentar

Digger mange fra EG jeg. iNcontroL har jeg aldri vært veldig fan av. Han er litt for "white knight", som skal redde e-sport verden, mens han fremstår som den perfekte figur. Bleh.

 

IdrA har jeg sansen for. Destiny har jeg sansen for. HuK har jeg sansen for. Og mange fler. Liker at folk tør å vise personlighet i "media", og gi litt faen i hva alle andre tenker.

 

Edit: Er forøvrig klar over at Destiny og HuK ikke er medlemmer av EG, men tenkte mer generelt angående spillere som uttaler seg mye om ting.

 

Tyler og Day9 er også herlige folk.

 

Og beste med EG er jo SirScoots. Han er jo helt fantastisk.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

.... noe mer?

Tja, det kommer jo litt an på det ... titlene sier jo en del.

 

'Inside the game' er litt mer fokusert på synspunktet til spillerne, mens 'state of the game' er litt mer fokusert på turneringer, hva som skjer, hvordan det går med e-sports, om det har skjedd noe veldig interessant i det siste ...

 

Men ingen stor forskjell, slik jeg ser det.

Lenke til kommentar

uansett on topic:

http://www.gosugamers.net/starcraft2/news/16279-nasl-champion-puma-joins-team-eg

basisen her er at team EG har rekruttert PUMA og at han nå forlater tsl, er meget spent på om han skal flytte inn i deres nye teamhouse :o

TSL faller sammen :`\

og om noen finner et inlegg av scoots om denne saken plz link :p

Du kan høre på gårsdagens intothegame hvor de diskuterer (eller, EGAlex snakker piss i 80% av tiden, og lar ikke Milkis* svare de resterende 20) EG og hvordan de fikk tak i Puma.

Jo mer EG snakker, jo mer misliker jeg EG. Og samme gjelder forøvrig de høyttalende spillern(e), som Incontrol..

vi står nok forskjelli i forhold til EG vi 2 :p

uansett kan du linke til video archivet? jeg lette, men kunne ikke finne :(

Lenke til kommentar

uansett on topic:

http://www.gosugamers.net/starcraft2/news/16279-nasl-champion-puma-joins-team-eg

basisen her er at team EG har rekruttert PUMA og at han nå forlater tsl, er meget spent på om han skal flytte inn i deres nye teamhouse :o

TSL faller sammen :`\

og om noen finner et inlegg av scoots om denne saken plz link :p

Du kan høre på gårsdagens intothegame hvor de diskuterer (eller, EGAlex snakker piss i 80% av tiden, og lar ikke Milkis* svare de resterende 20) EG og hvordan de fikk tak i Puma.

Jo mer EG snakker, jo mer misliker jeg EG. Og samme gjelder forøvrig de høyttalende spillern(e), som Incontrol..

vi står nok forskjelli i forhold til EG vi 2 :p

uansett kan du linke til video archivet? jeg lette, men kunne ikke finne :(

http://www.onemoregame.tv/index.php/shows/weapon-of-choice.html

Lenke til kommentar

uansett on topic:

http://www.gosugamers.net/starcraft2/news/16279-nasl-champion-puma-joins-team-eg

basisen her er at team EG har rekruttert PUMA og at han nå forlater tsl, er meget spent på om han skal flytte inn i deres nye teamhouse :o

TSL faller sammen :`\

og om noen finner et inlegg av scoots om denne saken plz link :p

Du kan høre på gårsdagens intothegame hvor de diskuterer (eller, EGAlex snakker piss i 80% av tiden, og lar ikke Milkis* svare de resterende 20) EG og hvordan de fikk tak i Puma.

Jo mer EG snakker, jo mer misliker jeg EG. Og samme gjelder forøvrig de høyttalende spillern(e), som Incontrol..

vi står nok forskjelli i forhold til EG vi 2 :p

uansett kan du linke til video archivet? jeg lette, men kunne ikke finne :(

http://www.onemoregame.tv/index.php/shows/weapon-of-choice.html

var d weapon of choice dere mente... d viste jeg om, trodde d var et ant program som het intothegame?

Lenke til kommentar

Det er det. Var det jeg trodde jeg hørte på. Poenget er det samme.

 

Og av EG, så er det bare Machine som er noe. Han virker så artig :wee:

Jeg liker Idra, men jeg slutter vel hvis han fortsetter å bli dårligere.

 

På ett tidspunkt mener jeg han var verdens nest beste zerg, han har tapt seg siden da, selv om han fortsatt er top 3 foreigners (sammen med Sen, Huk, og noen til), men han var på ett tidspunkt bedre enn dem.

Lenke til kommentar

Jeg liker Idra, men jeg slutter vel hvis han fortsetter å bli dårligere.

 

På ett tidspunkt mener jeg han var verdens nest beste zerg, han har tapt seg siden da, selv om han fortsatt er top 3 foreigners (sammen med Sen, Huk, og noen til), men han var på ett tidspunkt bedre enn dem.

IdrA har alltid for meg vært utrolig try-hard i denne BM-tingen, spesielt når det viser seg at oflk synes han er hyggelig nok utenom spillscenen. Slik at det blir en akt eller varemerke mer enn noe.

Han VAR dritgod, men hvor lenge kan han leve på det uten å levere? Han er ikke lenger på toppen. Selv ønsker jeg så inderlig at DIMAGA lykkes, på samme måte som at jeg ønsker at Moon lykkes. Sen tar nok tronen av foreigners. HuK er i en mellomfase mellom foreigner og koreaner i mine øyne.

 

 

Og Incontrol tror jeg er den personen i systemet jeg misliker mest. Han har meninger om alt, skriker høyest og gjør det ganske dårlig iforhold til det han sier. I tillegg er han veldig try-hard med denne "forced manner" og prøver alt for å komme frem som helt og få alle andre til å bli seenes ut som drittsekker.

 

De andre i EG har jeg iiingen mening om, hører aldri noe om eller til de uansett.

Lenke til kommentar

IdrA har alltid for meg vært utrolig try-hard i denne BM-tingen, spesielt når det viser seg at oflk synes han er hyggelig nok utenom spillscenen.

Sen er klart bedre enn Idra nå, men Idra var bedre enn han før han forlot korea. Klart bedre også.

 

Ellers er nok Idra bare generelt en dårlig taper, uansett hvor det skjer, og det er forsåvidt noe man kan like eller mislike ... jeg misliker folk som ikke bryr seg om de taper eller vinner, det virker bare som om de er falske eller hadde gitt opp før matchen begynte. Vil heller ha noen som blir helt fortvilet, og jævlig glad :)

Lenke til kommentar

om du likre idra eller ikke, så må man innse at han er en av verdens mest kjente sc2 personer, og fremstår kanskje for mange som "the bad boy" men "all pr er god pr" appelerer her, og jeg er rimeli sikker på at idra har den største fanklubben på tl (værtfall av foreigners)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...