Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

om du likre idra eller ikke, så må man innse at han er en av verdens mest kjente sc2 personer, og fremstår kanskje for mange som "the bad boy" men "all pr er god pr" appelerer her, og jeg er rimeli sikker på at idra har den største fanklubben på tl (værtfall av foreigners)

Destiny tar kraftig innpå om dagen, vil jeg tro.

 

Edit: Ikke at han har i nærheten av linke mange fans på TL, men genereltsett vil jeg tro at hans populærlitet øker, mens IdrA sin minker.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

om du likre idra eller ikke, så må man innse at han er en av verdens mest kjente sc2 personer, og fremstår kanskje for mange som "the bad boy" men "all pr er god pr" appelerer her, og jeg er rimeli sikker på at idra har den største fanklubben på tl (værtfall av foreigners)

Destiny tar kraftig innpå om dagen, vil jeg tro.

 

Edit: Ikke at han har i nærheten av linke mange fans på TL, men genereltsett vil jeg tro at hans populærlitet øker, mens IdrA sin minker.

Veldig vanskelig å si noe om ...

 

Tross alt er ikke antall fans en statisk verdi.

 

Jeg orker ikke se på Destiny's stream, men jeg liker spillestilen hans veldig godt - og han har blitt kontinuerlig bedre, så sånn sett fortjener han flere og flere fans.

 

Men som er sagt tidligere ... når Idra streamer, er det ikke 10 000-20 000 personer som forlater andres streams for å se hans, det er folk som ikke ser andres streamer som hopper på hans. Og han har jo gjort det bra i turneringer han har spilt i ... vi får se neste helg om han har blitt mye dårligere.

Lenke til kommentar

om du likre idra eller ikke, så må man innse at han er en av verdens mest kjente sc2 personer, og fremstår kanskje for mange som "the bad boy" men "all pr er god pr" appelerer her, og jeg er rimeli sikker på at idra har den største fanklubben på tl (værtfall av foreigners)

Destiny tar kraftig innpå om dagen, vil jeg tro.

 

Edit: Ikke at han har i nærheten av linke mange fans på TL, men genereltsett vil jeg tro at hans populærlitet øker, mens IdrA sin minker.

Veldig vanskelig å si noe om ...

 

Tross alt er ikke antall fans en statisk verdi.

 

Jeg orker ikke se på Destiny's stream, men jeg liker spillestilen hans veldig godt - og han har blitt kontinuerlig bedre, så sånn sett fortjener han flere og flere fans.

 

Men som er sagt tidligere ... når Idra streamer, er det ikke 10 000-20 000 personer som forlater andres streams for å se hans, det er folk som ikke ser andres streamer som hopper på hans. Og han har jo gjort det bra i turneringer han har spilt i ... vi får se neste helg om han har blitt mye dårligere.

så om han er blitt dårligere avhengen av denne ene turneringen? din oppfatning av folks "skills" må være nokså jojo-betont

 

forøvrig må jeg innrømme at idra er langt ifra like dominerende som han var i betaen

Lenke til kommentar

om du likre idra eller ikke, så må man innse at han er en av verdens mest kjente sc2 personer, og fremstår kanskje for mange som "the bad boy" men "all pr er god pr" appelerer her, og jeg er rimeli sikker på at idra har den største fanklubben på tl (værtfall av foreigners)

Destiny tar kraftig innpå om dagen, vil jeg tro.

 

Edit: Ikke at han har i nærheten av linke mange fans på TL, men genereltsett vil jeg tro at hans populærlitet øker, mens IdrA sin minker.

Veldig vanskelig å si noe om ...

 

Tross alt er ikke antall fans en statisk verdi.

 

Jeg orker ikke se på Destiny's stream, men jeg liker spillestilen hans veldig godt - og han har blitt kontinuerlig bedre, så sånn sett fortjener han flere og flere fans.

 

Men som er sagt tidligere ... når Idra streamer, er det ikke 10 000-20 000 personer som forlater andres streams for å se hans, det er folk som ikke ser andres streamer som hopper på hans. Og han har jo gjort det bra i turneringer han har spilt i ... vi får se neste helg om han har blitt mye dårligere.

så om han er blitt dårligere avhengen av denne ene turneringen? din oppfatning av folks "skills" må være nokså jojo-betont

 

forøvrig må jeg innrømme at idra er langt ifra like dominerende som han var i betaen

... sa jeg noe om plasseringen?

 

Jeg skal se matchene, og jeg gjør meg opp en mening ut fra hvor bra han spiller.

 

Det er også eneste måten å gjøre seg opp en mening, for som alle vet, gidder ikke Idra spille seriøst på ladder, han gjør det bare for å slappe av - han viser seg ikke fra sin beste side der. Så eneste gangene man får se hva han egentlig kan, er når han er i turneringer.

Endret av aebriol
Lenke til kommentar

så om han er blitt dårligere avhengen av denne ene turneringen? din oppfatning av folks "skills" må være nokså jojo-betont

 

forøvrig må jeg innrømme at idra er langt ifra like dominerende som han var i betaen

Er mange, i den koreanske scenen, hvor resultatene uteblir, men spillestilen er fantastisk. Dette går også andre veien.

Lenke til kommentar

Jeg hakke sett finalen i dreamhack, hvis dere snakker om den så er det spoiler!!1

 

Det er selvfølgelig begrenset hvor lenge noe er en spoiler, men det er 5 dager siden Ro8, i tilegg har det vært andre ting som har tatt oppmerksomhet, så at folk ikke har rukket å se det er vel ikke så overraskende?

 

AtW

Lenke til kommentar

Da får du helder holde deg litt unna tråden til du har sett ting som ble spilt for nesten en uke sia.

 

Hvorfor? Vi har vel opprettet en egen turneringstråd, hvorfor skal man måtte holde seg unna en generell starcraft2-tråd til man er oppdatert på alle turneringer? Spesielt når alternativet ikke er fordi som har sett det å holde seg borte, de trenger ikke engang å la være å diskutere det konkrete temaet, det holder med en enkel spoiler-tag.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...