Gå til innhold

Den offisielle 6xxx tråden, med link til drivere og prisguide


Goodall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt utvalg av 6950 referanse demokort i nettbutikkene om dagen. Disse har dual bios og kan sannsynlig unlockes for ekstra shadere uten problemer. Jeg plukket opp et Asus 6950 demokort for 1.700. Her er det mye "bang for buck".Min teori er at dette er erstatninger fra produsent for tidligere RMA.

Lenke til kommentar

går det and å kjøre 3D på 6970??O.o eller må de vere nvidia kort??

Hvis du har 3DTV kan du gjøre det med en 3.parts-driver. Det finnes to tilgjengelig, http://www.tridef.com/ og http://www.iz3d.com/. Begge kan prøves gratis i en periode. For å se "ekte" 3D-filmer lastet ned fra nettet må du bruke http://3dtv.at/, og for å se 3D-Blu-Ray må du ha en av de kommersielle software-spillerne. Velg driveren som heter noe med AMD i programvaren når du skal vise.

Lenke til kommentar

Cat. 11.5a med vesentlige fixer

AMD Catalyst™ Driver 11.5a Hotfix Feature:

 

  • Includes performance optimizations and resolves various quality issues for the upcoming release of Brink™
  • Resolves transcoding video lagging issues seen when converting multiple H.264 clips to MPEG2 Blu-ray video
  • Resolves the intermittent mouse cursor lag issue seen by some users
  • Resolves intermittent flickering issues seen in the following applications in a system using an AMD Radeon™ HD 6600 series graphics card with DDR3 memory and running in DirectX® 9 mode:
    • Civilization 5
    • Dead Rising 2
    • Fallout 3
    • Mafia 2
    • NBA 2010
    • ShenGuiChuanQi
    • Starcraft 2
    • Warcraft III
    • World of Warcraft

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar

Ganske ufornøyd med AMD sine drivere for tiden.

 

Har i det siste slitt med bluescreen av typen 0x116, og i dag når jeg skulle oppdatere driverene til 11.5 fikk jeg bluescreen under installasjonen(0x0000000A), som gjorde at alt sammen skar seg og jeg måtte sitte i 30-40 min og ordne opp i det. Nå skulle jeg våge meg på å installere 11.5a hotfixen, og det samme som førte til bluescreen under 11.5 installasjonen holdt på å skje igjen (Catalyst Control Centre: Host application has stopped working).

 

Er det vanlig å ha så mange problemer med installering av AMD drivere nå plutselig eller gjør jeg noe feil? Er man nødt til å drive med clean install for hver driver eller noe?

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål. Pengene brenner i lomma her og jeg har lyst til å oppgradere noe i pc'en. Sitter i dag med et 5870 kort. Er det noe i 6xxx serien som er hensiktsmessig å oppgredere til?

 

Kan jo alltids anskaffe et 5870 til for CF om det er noen vits?

Endret av MiRaCL
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Kjapt spørsmål. Pengene brenner i lomma her og jeg har lyst til å oppgradere noe i pc'en. Sitter i dag med et 5870 kort. Er det noe i 6xxx serien som er hensiktsmessig å oppgredere til?

 

Kan jo alltids anskaffe et 5870 til for CF om det er noen vits?

Hvordan kan du forsvare enn oppgradering, utenom at det "brenner i lomma"?

Lenke til kommentar

Siste tiden nå har jeg begynt å få en kraftig merkbar ulelyd på lave viftehastigheter på et av mine HD6950 skjermkort. Det er spesielt merkbart rundt 20-31% men gir seg over 37%.

 

Noen andre som har fått disse effektene? Dette er jo også en ting det er vanskelig å søke RMA på.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...