Gå til innhold

Den offisielle 6xxx tråden, med link til drivere og prisguide


Goodall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Referansekortene til 6950/2GB støyer "en del" (om man er veldig var på støy) så der ville jeg da gått for de med bedre kjølere som lightning eller egne tredjepart kjølere men de tar ofte mer plass igjen.

 

Ellers er jo helt klart 580 et bedre kjøp enn 6950 på samme måte som det er et bedre kjøp enn 560. Dog ville nok jeg valgt 2x580 for best mulig ytelse og mindre støy enn 2x6950.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Tror jammen det ene 6970 kortet mitt holder på å "ta kveld"...

Har fått masse bsod og grafikkfeil både ved spilling og vanlig surfing. Trodde først at det var prosessoren (q6600) som tullet, så jeg kjørte stock bare for å sjekke men samme feil skjer likevel :whistle:

 

Skal prøve å kjøre kortene hver for seg og se hva som skjer. Mulig det blir en liten RMA :roll:

 

edit: har kjørt prime95 også, uten feil...

Endret av Kent -amdme-
Lenke til kommentar

hmmm... kjører 11.8 preview. Tro om den kan være årsaken til grafikkfeil og bsod :hmm: hadde det ikke før jeg la den inn :nei:

Prøv å slett driveren, ta så runde med Driver Sweeper. Når du har starta opp igjen etter Driver Sweeper, sjekk en gang til. Hadde et lignende problem og da var det en fil fra en gammel driver som ikke ble sletta, hvis det ligger en fil igjen som blir der samme hvor mange ganger du kjører Driver Sweeper, google den for å finne måten å fjerne den på. Sjekk så Driver Sweeper igjen, om den er borte er det bare å installere drivere på nytt.

Lenke til kommentar

hmmm... kjører 11.8 preview. Tro om den kan være årsaken til grafikkfeil og bsod :hmm: hadde det ikke før jeg la den inn :nei:

Prøv å slett driveren, ta så runde med Driver Sweeper. Når du har starta opp igjen etter Driver Sweeper, sjekk en gang til. Hadde et lignende problem og da var det en fil fra en gammel driver som ikke ble sletta, hvis det ligger en fil igjen som blir der samme hvor mange ganger du kjører Driver Sweeper, google den for å finne måten å fjerne den på. Sjekk så Driver Sweeper igjen, om den er borte er det bare å installere drivere på nytt.

Ikke bruk Driver Sweeper, du skaper flere problemer enn du løser.

Lenke til kommentar

Er du helt sikker på at du fikk ut restene av driverne i registeret. Det løste et lignende problem for meg tidligere i år når jeg hadde oppgradert driveren uten og rense skikkelig. Merkelig nok skjedde dette 3-4 uker etter installasjonen av driveren. men det forsvant etter at det ble reinstallert gjennom sikkerhetsmodus.

Endret av WilliamAR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...