Gå til innhold

For lite aktivitet her på forumet! Noen som vet om alternativer?


Anbefalte innlegg

Her sitter jeg helt fortvilet over at dere ikke klarer å diskutere et døyt om spill i det hele tatt. Det er jo flere mennesker i ørkenen i sahara enn forumbrukere her på spill forumet. Så jeg leter etter et annet sted hvor man diskuterer spill fins det noe forslag til engelske sider?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

noenting er jo bare fravær av hele gjengen her

Som for eksempel?

 

Det er helt greit at du er misfornøyd, men da må du nesten klare å fortelle oss hva du ikke liker. Hvordan forventer du at vi skal forbedre oss hvis vi ikke vet hva vi gjør galt?

Lenke til kommentar

vær så snill å les posten min over en gang til, jeg leter etter et engelsk sted, eller et annet forum sted der folk diskuterer spill med mange flere aktive brukere. Isteden for å diskutere at dere er flinke å diskutere (var ikke det som var meningen). Det eneste jeg er irritert over er at det fins lite folk her som "diskuterer" altså snakker på spill forumet. Så om dere kunne henvist meg så hadde det vært nice takk

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forstår faktisk ikke heilt hva du vil fram til.... Lite aktivitet på en del emner kan det være men, det er forsatt ganske bra aktivitet rundt spill.

 

Du kan komme med litt konkrete døme, der folk kan bli bedre på istedenfor skrive slik du gjør. Vist du vil ha engelske sider og diskutere rundt spill er det stort utvalg. Flere har allerede blitt nevnt.

Lenke til kommentar

Har lest gjennom trådene du har opprettet. Du har stort sett fått utfyllende svar på trådene dine.

 

Hva er du misliker? Ønsker du at vi diskuterer hvert enkelt spill selvom det ikke interesserer oss? Ønsker du å kunne klikke deg inn på forumet og finne argumenter for og mot alle spill?

 

Dersom du ønsker å starte en diskusjon rundt et spill så kan du lage en tråd. Å angripe hele brukermassen er litt drøyt.

 

Skjønner egentlig ikke problemet ditt.

Lenke til kommentar

Nja , når det gjelder forumbrukerne så tror jeg det ikke har så mye med å være fiender, men at vennekretsen og andre man diskuterer sammen med har tatt turen over til gode kjente gamer.no

 

Ønsker dere mer liv i forumet her så må dere bli med og engasjere dere, mange måter å bidra med som for eksempel skrive brukertester, snakke om spill daglig som engasjerer dere og stifte gode vennskap med personer med felles interesser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...