Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Er 14.99 € en god pris på Grand Theft Auto Complete Pack?

 

Tja man fikk samme pakken for €7.49 for 2 dager siden. Vent å se om den kommer på community/flash sale før du eventuelt kjøper pakken på søndag/mandag når salget er over.

 

Men 111,- kroner er ikke ille for alle spilla du får da.

Endret av eleNef
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var lite å gjøre med den feilmeldingen gitt. Ikke noe hjelp på steam-forum/steam-troubleshoting eller google heller. Meh

 

Da er vel standarden kanskje å vurdere å prøve å laste ned klienten på nytt.

Prøvd flere ganger.

Prøvd registery cleaner.

Prøvd å slette alt untatt .exe filen for så å se om den da klarer å oppdatere.

Prøvd å repaire med klienten.

 

Nada so far.

Lenke til kommentar

Det var lite å gjøre med den feilmeldingen gitt. Ikke noe hjelp på steam-forum/steam-troubleshoting eller google heller. Meh

 

Da er vel standarden kanskje å vurdere å prøve å laste ned klienten på nytt.

Prøvd flere ganger.

Prøvd registery cleaner.

Prøvd å slette alt untatt .exe filen for så å se om den da klarer å oppdatere.

Prøvd å repaire med klienten.

 

Nada so far.

 

Har du prøvd og deaktivere windows brannmur?

Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer med "Krater"? Synes det ser litt interessant ut.

 

Ligger på 53 på Metacritic. Ikke særlig bra med andre ord.

 

Leste en anmeldelse og dets kommentarfelt på IGN, der det ble skrevet av de største problemene som anmelder hadde har blitt rettet på. Så det er tydeligvis laget av dedikerte utviklere som hører på fansen.

 

Tror nesten de har fortjent et kjøp.

Lenke til kommentar

Det var lite å gjøre med den feilmeldingen gitt. Ikke noe hjelp på steam-forum/steam-troubleshoting eller google heller. Meh

 

Da er vel standarden kanskje å vurdere å prøve å laste ned klienten på nytt.

Prøvd flere ganger.

Prøvd registery cleaner.

Prøvd å slette alt untatt .exe filen for så å se om den da klarer å oppdatere.

Prøvd å repaire med klienten.

 

Nada so far.

 

Har du prøvd og deaktivere windows brannmur?

Bruker hverken windows eller andre brannmurer.

Routeren skal det heller ikke være noe problem med..

Får bare fortsette å prøve, se hva som skjer.

Lenke til kommentar

Er 14.99 € en god pris på Grand Theft Auto Complete Pack?

 

Tja man fikk samme pakken for €7.49 for 2 dager siden. Vent å se om den kommer på community/flash sale før du eventuelt kjøper pakken på søndag/mandag når salget er over.

 

Men 111,- kroner er ikke ille for alle spilla du får da.

 

Vet du om alle de gamle spillene også funker på Win7? Hvis ikke så er det lite poeng.

Lenke til kommentar

Er 14.99 € en god pris på Grand Theft Auto Complete Pack?

 

Tja man fikk samme pakken for €7.49 for 2 dager siden. Vent å se om den kommer på community/flash sale før du eventuelt kjøper pakken på søndag/mandag når salget er over.

 

Men 111,- kroner er ikke ille for alle spilla du får da.

 

Vet du om alle de gamle spillene også funker på Win7? Hvis ikke så er det lite poeng.

 

Alle GTA spillene fungerer fint på Win7

Lenke til kommentar

For guds skyld, ikke spør om det er verdt 30 kroner. 30 kroner er to Cola og en is. Sannsynligvis er to Cola og en is faktisk dyrere enn 30 kroner.

 

Men så gir det ikke så mye mening å sammenlikne med "cola og is", fordi alternativet er andre spill. Som også er billige.

 

Om man tror man gidder å investere tiden i Conviction vil jeg si det er verd 30.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg klarer virkelig ikke sette meg inn i en posisijon hvor jeg ville spurt meg selv "er dette spillet, et produkt som er et resultat av millioner av kroner og hundrevis av arbeidstimer av utrolig dyktige spillutviklere i en anerkjent serie, verdt 30 kroner?". For min del er mer eller mindre alt verdt å sjekke ut for 30 kroner.

 

Og det med Cola og is var mer et eksempel på hva det koster deg av ting du ellers ville brukt disse kronene på. Man bruker så lite.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Jeg klarer virkelig ikke sette meg inn i en posisijon hvor jeg ville spurt meg selv "er dette spillet, et produkt som er et resultat av millioner av kroner og hundrevis av arbeidstimer av utrolig dyktige spillutviklere i en anerkjent serie, verdt 30 kroner?". For min del er mer eller mindre alt verdt å sjekke ut for 30 kroner.

 

Og det med Cola og is var mer et eksempel på hva det koster deg av ting du ellers ville brukt disse kronene på. Man bruker så lite.

 

Jeg betaler ikke for hundretusenvis av arbeidstimer, jeg betaler for ett kulturprodukt. Og da sammenlikner man med alternativene. Men jeg er forsåvidt enig i at om ett spill er verd å spille er det som regel verd 30 kr.

 

AtW

Lenke til kommentar

Det er på en måte enklere å bruke penger på to colaer (og en is), da går pengene til noe produktivt. Kjøper det sikkert sammen med venner, og bruker "produktene" sammen med venner. Hvis jeg kjøper spill ender jeg antakligvis til å bruke det alene, iallefall når det er på pc og det ikke finnes onlinemode.

 

Skjønner du tankegangen?

Lenke til kommentar

Kjøpte meg Tom Clancy's Splinter Cell Conviction Deluxe Edition :D

 

Er litt gira på å gjøre det samme, koster jo bare 29 kroner. Men er ikke helt sikker. Noen som har fått testet spillet?

 

Campaign er kort. Har spilt gjennom det to ganger(så litt morsomt må det jo være). Grunnen til at jeg spilte gjennom det to ganger var fordi jeg glemte at jeg allerede hadde spilt det fra før. Spillet er ikke vanskelig og enklere enn de tidligere Splinter Cell spillene. Her er du gjemt fra fienden med en gang du får grå skjerm eller står i en skygge. Ellers er spillets banedesign lineært, men du kan for det meste velge selv om du vil gå balls to the walls eller en litt mer sneaky vei. Det er helt klart verdt det om det bare koster 30 kroner.

 

Endte selv opp med Fallout: NV Deluxe Edition i dag. Forrige gang jeg spilte Fallout: NV hastet jeg meg fortest mulig gjennom story og har ikke spilt noen expansion.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Jeg vet at jeg går veldig off-topic her, men jeg håper at det er noen som kan svare meg.

 

Sitter å skal bestille billetter til TDKR på en av Oslo-kinoene, men klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken kino jeg skal velge. Jeg har både vært på El Dorado og Colosseum tidligere, El Dorado hadde jeg en dårlig opplevelse med, imens jeg hadde en svært god opplevelse da jeg så Batman Begins på Colosseum.

 

Siden min dårlige opplevelse med El Dorado så skal den ha blitt oppusset og fått iMax, slik jeg har forstått?

 

Klingenberg, Ringen og Symra skal også være av de kinoene som skal vise filmen på premieredato. Nå er jeg på jak etter en best mulig filmopplevelse, ettersom jeg har gledet meg og reservert denne datoen i to år.

 

Mvh.

Ivrig Nordvestlandsgutt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...