Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis vi først skal gå inn på diskusjon om Need for Speed-serien så har den jo "alltid" vært en arcaderacer. Jeg husker da jeg var yngre, og Need for Speed II SE var det store, så fantes det fortsatt bilspill med mer simulasjonspreg.

 

edit; og for å gi et on-topic svar også:

 

Av dagens spill / flash-deals kan jeg trygt anbefale Bastion til €3,49, Saints Row: The Third til €7,49 og The Binding of Isaac til €1,24 (det er de samme som lagde Super Meat Boy).

Endret av kimaasen1984
Lenke til kommentar

Tenkte ikke på å gjøre det i går, men kan jo gjøre det nå.

 

www.summerseal.com frister med gratis spill (Shadowgrounds og Shadowgrouds Survivor) samt rabattkuponger til Trine, Trine 2 og Trine 2 CE.

 

Selv har jeg vunnet Shadowgrounds og to Trine 2 CE rabattkuponger på 75% (som varer frem til 16.01.2013). Såvidt jeg stacker ikke kupongene med allerede eksisterende tilbud.

 

Det er Frozenbyte som gir dette bort, så det er ikke noe tullball.

 

Håper noen får nytte av det =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte street fighter 4, angrer allerede litt vagt, viser seg at det har games for windows live....

 

AtW

 

Pleier å sjekke det under "Systemkrav" før jeg kjøper. Krever det GfWL lar jeg som regel være å kjøpe det.

 

 

Edit: Fikk kjøpt Sim City 4 Deluxe Edition for 2,49 Euro akkurat før tilbudet forsvant.

Endret av Crazy Joe Davola
Lenke til kommentar

Kan noen forklare dette?

 

"You already own Grand Theft Auto IV: Complete Edition"

Står det når jeg går inn på spillets side i steam.

 

"Grand Theft Auto IV and the episodes – The Lost and Damned & The Ballad of Gay Tony."

 

Likevel finner jeg ikke noen episoder listet i Library(som jeg så ett sted at det skulle gjøre, separat fra GTA:IV), og når jeg prøver å starte The Lost And Damned i menyen til GTA:IV ( inne i spillet) låser bare hele greia seg.

 

Noen som vet? Har prøvd å google uten hell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...