Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

For å sitere /v/:

&--#62;Dear Esther

&--#62;Walking simulator

 

Har ikkje prøvd det sjølv enno, men får inntrykk av at det berre er ein sourcemod med litt storyline?

 

Mount & Blade var faktisk gøy, no som eg gadd å sette meg inni det.

Dear Esther er vakkert å se på. Virkelig vakkert, men det et ikke et spill like mye som det er et kunstverk synes jeg.

 

Det er mest sannsynlig en stor skuffelse for folk flest.

 

Du gjør jo ikke annet enn å gå rundt. Men for all del, for ti kroner er det bare å kjøpe hvis du vil ha en fin opplevelse.

Noen som har kjøpt Dear Esther? Tenker å kjøpe det, men er ikke helt sikker på hvor gira jeg er på å bruke 20 kroner på å "gå i en historie"...

I de fleste tilfeller er jeg enig i det han mener. Og jo, bare se på salebox daily fra i dag. Det er mye han liker og som oftest er det han ikke liker skikkelig dårlig/bugga. Når Dear Esther består av en halvkjedelig måte å fortelle historien på i tillegg til å ikke vare i lengre enn en time så er det nok uansett ikke verdt mine penger.

I følge TotalBiscuit er Dear Esther ikke verdt pengene. Når han ikke liker historiefortellingen fordi den er dårlig kommer ihvertfall ikke jeg til å like den.

Til samme pris som en halvliter brus er det ikke så farlig å prøve.

Jeg sier go for it, bare husk og følg med på hva mannen som snakker sier så er faktisk spillet gangske bra:)

Kjøpte Dear Esther til fullpris for lenge sida, fordi folk som tør å gjere noko nytt med mediet fortener eit monetært klapp på skuldra. Har framleis ikkje installert det, trur eg, men det er ikkje akkurat store pengane det er tale om no.

 

Ja, om der bare var en måte å søke i tråden for å finne ut hva folk mener...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte Just Cause 2 til 4,99€, selv om jeg har det på X360 fra før. Det er bare så bra.

Kjøpte Just Cause 2 til 4,99€, selv om jeg har det på X360 fra før. Det er bare så bra.

 

Jeg kjøpte det på vintersalget i fjor for samme pris tror jeg (eller var det €7,49?). Jeg har fortsatt ikke fått prøvd det, selv om det hele tiden har stått høyt på ToDo-listen min =(

 

Da burte dere følge med på twitter konten her: https://twitter.com/jc2mpdev

De sier når det er testing av multiplayer modden demmes:)

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt: Railroad Tycoon 2(minner!!!!!)

og SimCity 4, men her har oppløsninga bugga seg, så ser kun øverste venstre hjørnet. Kan ikke gå inn på innstillinger siden jeg ikke ser en puck nede til venstre... Noen som vet hvordan jeg kan fikse det? Prøvd Reinstall, funka ikke... Holder på å bli gal av at det ikke funker...

Lenke til kommentar

og SimCity 4, men her har oppløsninga bugga seg, så ser kun øverste venstre hjørnet. Kan ikke gå inn på innstillinger siden jeg ikke ser en puck nede til venstre... Noen som vet hvordan jeg kan fikse det? Prøvd Reinstall, funka ikke... Holder på å bli gal av at det ikke funker...

SimCity 4 har support for custom resolution heldigvis. Sjekk tredje posten her, av SethJustSeth: http://www.gamefaqs.com/boards/561176-simcity-4/47258297

 

On-topic: Selv kjøpte jeg Assassin's Creed pakka i går, med alle spillene. Tok litt tid før jeg bestemte meg med tanke på at det er Ubisoft, men spillene er så sabla bra at jeg var nødt. Særlig til den prisen. Mange timer med spilling per hundrelapp.

Lenke til kommentar

Need for speed Hot Pursuit 2010 anbefales.

 

Så sinnsykt gøy online hvis du liker bil spill.

 

Nei, det anbefales ikke om du liker bilspill.

Need for speed har blitt redusert til en simpel arcade-racer og har fint lite med biler og bilkjøring generelt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Need for speed Hot Pursuit 2010 anbefales.

 

Så sinnsykt gøy online hvis du liker bil spill.

 

Nei, det anbefales ikke om du liker bilspill.

Need for speed har blitt redusert til en simpel arcade-racer og har fint lite med biler og bilkjøring generelt.

 

lol what?

Lenke til kommentar

Hvordan er Hot Pursuit sammenlignet med Most Wanted? Jeg har ikke spilt NFS på mange år men vil gjerne gjøre det igjen.

 

Det kan nok ikke leve opp til MW standarden. Hvis du likte MW hvorfor ikke spille det igjen? For min del er NFS3 det orginale Hot Pursuit spillet min favoritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...