Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har foreløpig bare spilt første AC. Syntes spillet hadde mange veldig bra kvaliteter, gjennomført og troverdig verden, animasjoner, arkitektur osv. Hovedproblemet er vel at de forskjellige oppgavene blir veldig repetive etterhvert. Personlig syntes jeg egentlig stort sett det som er bra med spillet veide opp for det.

 

Ble forresten Cave Story+ her.

Lenke til kommentar

Jeg elsker AC-serien, selv om spesielt det første ble veldig ensformig

Jeg kjøpte Assassin's Creed for en tid tilbake, men jeg ble møkk lei etter å ha spilt gjennom kanskje 1/4 av spillet. Nå stirrer jeg på 2-ern og Brotherhood som totalt vil koste 10€. Egentlig har jeg tenkt ganske lenge på å hoppe videre i serien, men skepsisen har vært stor. Det er litt betryggende å høre at 1-ern kanskje skiller seg ut i negativ retning.

Lenke til kommentar

Jeg elsker AC-serien, selv om spesielt det første ble veldig ensformig

Jeg kjøpte Assassin's Creed for en tid tilbake, men jeg ble møkk lei etter å ha spilt gjennom kanskje 1/4 av spillet. Nå stirrer jeg på 2-ern og Brotherhood som totalt vil koste 10€. Egentlig har jeg tenkt ganske lenge på å hoppe videre i serien, men skepsisen har vært stor. Det er litt betryggende å høre at 1-ern kanskje skiller seg ut i negativ retning.

 

Toern og Brotherhood er MYYYE bedre, der jeg faktisk brykte et par år på å gå igjennom Assassins Creed, klarte jeg ikke å legge fra meg AC2 og Brotherhood. Revelations er kun mer av det samme, og følte litt at det ble laget kun for å dra inn penger.

Lenke til kommentar

Jeg elsker AC-serien, selv om spesielt det første ble veldig ensformig

Jeg kjøpte Assassin's Creed for en tid tilbake, men jeg ble møkk lei etter å ha spilt gjennom kanskje 1/4 av spillet. Nå stirrer jeg på 2-ern og Brotherhood som totalt vil koste 10€. Egentlig har jeg tenkt ganske lenge på å hoppe videre i serien, men skepsisen har vært stor. Det er litt betryggende å høre at 1-ern kanskje skiller seg ut i negativ retning.

 

Riktig, så man får det beste ut av de ved å kjøpe toeren og brotherhood, og drite i resten?

 

AtW

 

Toern og Brotherhood er MYYYE bedre, der jeg faktisk brykte et par år på å gå igjennom Assassins Creed, klarte jeg ikke å legge fra meg AC2 og Brotherhood. Revelations er kun mer av det samme, og følte litt at det ble laget kun for å dra inn penger.

Lenke til kommentar

Riktig, så man får det beste ut av de ved å kjøpe toeren og brotherhood, og drite i resten?

 

AtW

 

Toern er ihvertfall et must, og du får en liten gjennomgang av hva som skjedde i det første spillet i starten av spillet. Brotherhood er mer av det samme, pluss litt til, for å si det slik. Til vanlig ville jeg anbefalt å spille igjennom AC2 først, og heller kjøpe Brotherhood om du liker AC2 godt, men til den prisen er det bare å slå til på begge.

Lenke til kommentar

Går kun for FEAR Collection med tanke på at jeg digger serien. AC1 var altfor kjedelig og repetivt. Lånte det hos en venn på PS3, spilte i rundt 3 timer så gadd jeg ikke mer.

 

AOE3 er jeg ikke interessert i (hørt det også er dårligere en de tidligere spillene).

 

Rage, Dear Esther, KOTOR og metro 2033 har jeg allerede. Ellers ingenting interessant.

Lenke til kommentar

Liker at så mange her inne vurderte AOE3, men ingen kjøpte det. Gjorde nettopp det samme selv. Skulle dog ha reagert litt fortere på New Vegas og Fallout 3 til respektive €5 og €10, men ventet noen små minutter for lenge og vips var de ikke til den prisen lenger. Fått kjøpt mer enn nok de siste dagene uansett, så burde vel ikke klage.

 

Ikke på sommertilbud:

Crysis Complete

Arma II: Combined Operations

Supreme Commander + Forged Alliance

GTA San Andreas

 

Tilbud:

Star Wars: KOTOR

Red Faction Guerrilla

Metro 2033 (nesten like godt som gratis)

Saints Row: The Third

Mount & Blade: Complete

Dear Esther + OST

Tropico 4

Crusader Kings 2

 

Noen som vet hvorfor Anno 1404 er utilgjengelig egentlig? Har ekstremt lyst på det spillet :(

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Sier meg enig i at AC2 er langt bedre en AC1, selv fullførte jeg aldri 1ern men likte AC2 så mye at jeg fullførte det 100%.

 

Hva er det forresten folk har kjøpt til nå i salget? Jeg har slått til på:

 

- Super Street Fighter 4 AE

- GRAW2 (som sugde)

- AC: Revelations

- Alan Wake + AW American Nightmare

- Star Wars KOTOR

- Renegade Ops

- Arkham City

- Qube

- Saints Row 3

 

 

Eneste jeg hadde planer om å kjøpe var Arma2 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...