Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvorfor Anno 1404 er utilgjengelig egentlig? Har ekstremt lyst på det spillet :(

 

Det er synd, for det er et av de beste spillene jeg har spilt. Hands down.

 

Og Claes, sånn er det :p Liker spesielt at du har kjøpt masse, men ikke det ene spillet du faktisk planla å kjøpe!

Lenke til kommentar

Hvis det er noen som i det hele tatt vurderer å kjøpe noen av King's Bounty spillene, må jeg bare få anbefalt dem av hele mitt hjerte og mer til. Har på få år blitt min favorittspillserie, og Armored Princess er et av de beste spillene jeg har spilt noen gang!! Kjøp!!

Lenke til kommentar

Har kjøpt følgende:

 

Prince of Persia Collection

Mount & Blade Collection

Tropico 4 + alle DLC

Alan Wake Collection

Half-Life 1 Anthology

Max Payne 1+2

Trine 2

Saints Row + Season Pass for å få de DLCene som faktisk betydde noe.

Mafia 2 + to DLCer.

 

 

Og jeg som trodde jeg ikke skulle kjøpe noe spesielt i år.

Lenke til kommentar

Er det noe vits i å spille FEAR 1 og 2 før 3ern? Tenker på om det er noe spesielt interessant historie i spillet. Kjøper lett Fear 3 for 5€, men om jeg burde spille 1 og 2 så betaler jeg gjerne 10€ for hele pakka. Og Metro 2033 for 2.49€ er jo knalltilbud.

 

Ja! Spesielt det første er helt fantastisk, og det er fremdeles det FPS-spillet med best AI på fienden, utrolig nok.

Lenke til kommentar

I de fleste tilfeller er jeg enig i det han mener. Og jo, bare se på salebox daily fra i dag. Det er mye han liker og som oftest er det han ikke liker skikkelig dårlig/bugga. Når Dear Esther består av en halvkjedelig måte å fortelle historien på i tillegg til å ikke vare i lengre enn en time så er det nok uansett ikke verdt mine penger.

Lenke til kommentar
Metro 2033 er definitivt verdt det for usle 2,50 euro, elsket det spillet. Er det noen som vet om Civilization 5: Gods and Kings har vært på salg enda? Fordi hvis det har det så vet jeg ikke om det kommer til å komme tilbake og da kjøper jeg det likegodt med en gang tror jeg...

 

onlinekeystore.com har det til 15 euro, og enda mindre om du finner deg en coupon.

Lenke til kommentar

Køpte ikke Dead Esther for historien, kjøpte det for atmosfæren og utforskningsdelen. Og som det ble sagt tidligere i tråden, hvis jeg skulle hate det har jeg kun sløst 13 kr, ikke verdens undergang. Og som Zealuu sier har jeg støttet nytenkende sjeler, både med bittlitt penger og ett ekstra salgstall.

Lenke til kommentar

Jeg velger å ikke bruke penger på alle indie spill og velger hvilke jeg vil kjøpe med omhu. Om ikke vil vi ende opp med en indie katalog som vi har på app stores på telefonene våre; 1 million ubrukelige prompe apper og 100 gode apper. Er veldig få Indie spill jeg har kjøpt totalt egentlig. Har såklart de virkelig gode indie spillene i min katalog da indie spill er ekstra fy-fy å laste ned ulovlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...