Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte Dungeon Defenders x 2 - en til meg og en til bruttern som gift.

Ellers vurderte jeg å kjøpe både Hearts of Iron 3 og Serious Sam HD First + Second - men så fant jeg ut at jeg mest sannsynlig ikke kommer til å spille det noe mer siden jeg har rundt begge to i originalversjonene, og da er det lite poeng i det for min del. SÅ gode er de ikke synes jeg.

Skrevet

WOW!

Skjebnens ironi... tok akkurat dagens gratis gavehaug-utfordring (plukke opp tre julegaver i Team Fortress 2), og for en gangs skyld fikk jeg IKKE kull eller rabattkupong - men et spill.

Hvilket spill spør du kanskje..?

Jepp, det eneste spillet jeg noen sinne har kjøpt mer enn et av - nemlig Dungeon Defenders!

Om det er noen som er interessert i å bytte det imot et annet spill er det store sjanser for at jeg er interessert i å gjøre en byttehandel. >.<

Skrevet

Jeg fikk nettopp DOTA 2, som er litt spesielt i og med at det ikke finnes noen utgivelsesdato på det en gang. Ikke at jeg fikk spillet nedlastet selvsagt, men en kupong på gratis spill.

Noen som vil bytte? Ute etter Skyrim.

Skrevet

Har bare -25% på et Valve-spill og -50% på Uplink.

Men, altså, kom hjem fra ferie nå, noen som vil bytte en av de mot en kullbit eller hva som helst? Har lyst på den trade-achievementen.

Skrevet (endret)

Har bare -25% på et Valve-spill og -50% på Uplink.

Men, altså, kom hjem fra ferie nå, noen som vil bytte en av de mot en kullbit eller hva som helst? Har lyst på den trade-achievementen.

Jada, trenger den jeg også. Men har kun -25% CityInteractive?

Endret av Senyor de la guerra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...