Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Problem: Jeg kjøpte en gift i sted til min andre account (gadd ikke fylle ut kortinformasjon på den nye), men har hverken fått spillet eller bekreftelse via email på kjøpet mitt enda. Pengene er derimot trukket fra bankkontoen min. Noen andre som har opplevd lignende?

 

Edit: Mye trøkk på steam-serverene kanskje?

 

Kan nok være at det er litt trøkk på serveren. Det er jo 5 millioner brukere online nå så.. Sikkert en del av dem som kjøper nå. :p

 

Rettelse: 6 millioner.

 

http://store.steampowered.com/stats

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det var nok det ja! Fikk mailen nå, så alle kan puste lettet ut og la festen fortsette!

 

Hehe. :)

 

Noen som tror TWD 2 kommer til å komme på 50%? Tror ikke jeg kjøper det til 20 euro, det er litt for mye penger.. :(

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Trine 1 koster 6 kr. :p

 

Mulig jeg er treig, men er det noen som skjønner hvorfor står det "Spring Sale" opp ned hvis man scroller helt ned på "hjemmesiden"? Det er også fungerende menyer opp ned..

 

Edit:

 

Ved nærmere ettertanke er det vel fordi det er vår på andre siden av kloden..

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

Noen her som har erfaring med Rogue Legacy? Verdt noen usle kronasjer?

 

Jeg synes det er ålreit. Det har et vanedannende opplegg hvor du begynner "på nytt" hver gang du dør, men du beholder penger, oppgraderinger og loot, så du sakte men sikkert kommer lengre og lengre. Selve action-delen av spillet ga meg litt Super Nintendo-vibber, basic hoppe rundt og slå på ting med sverd, men som navnet hinter om er områdene lagt opp forskjellig fra gang til gang (med mindre du "fryser" dem ved å betale litt.) Det er kanskje ikke et spesielt langt spill, men det har både new game+ og new game++ med verre fiender. Det har også småmorsomme trolle-elementer som at karakteren din kan ha dysleksi, være nærsynt osv.

Lenke til kommentar

Har ikke helt fått med meg starten av salget, har skyrim vært på flash-sale? Eller bare dag-salg? Har orginalen, men ingen DLC, vurderer legendary -saken for 13 euro, syned det ikekf innes en DLC-pack dog. Det jeg var på utikk etter var litt løs spekulasjon på om man tror det blir noe bedre skyrim-tilbud utover?

 

AtW

 

Ganske sikker på at Skyrim ikkje har vore på flash sale

Endret av Reconzile
Lenke til kommentar

Nå begynner luksusproblemet å slå inn. Har så mange av spillene som er på salg at jeg ikke har noe å kjøpe. Har kun skaffet 4-pack på Hammerwatch hittil.

 

Det er veldig mange indie spill for øyeblikket som burde kjøpes. Derunder ligger Prison Architect, Rogue Legacy, Antichamber, Gunpoint, Limbo, Papers Please, Don't Starve og Dev Game Tycoon. Alle disse spillene er helt klart verdt prisen og en gjennomspilling.

Lenke til kommentar

Sitter også og lurer på Gun Point, men siden det har blitt noen indie-spill som ikke har falt i smak på tross av "universell anerkjennelse" (f.eks. FTL), tror jeg jeg heller prøver demoen i ro og mak en gang før julesalget, og ev heller plukker det opp da.

 

Snuser også på nyversjonen av Rise of the Triad til 4,75€. Har ikke noe forhold til originalen, men det kunne vært morsomt med en throwback fps. Noen som har testa det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...