Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ra3 er et ypperlig spill, spesielt videosekvensene mellom oppdragene er hysteriske og cheesy. Noe vil vel klage litt på grafikkstilen og gameplayet men jeg synes det er stort sett det samme som de forrige spillene. Faktisk liker jeg kanskje ra3 best av alle red alert spillene. Og ja jeg spilte ra 1 først.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Dragon Age: Origins the Awakening er en DLC til Dragon Age Origins. Dragon Age Origins er det kun steam DRM på så da regner jeg med DLCen også går gjennom steam. DA: OtA krever også steam versjonen av DA:O.

 

Anbefaler alle å plukke opp The Stanley Parable. Fabelaktig spillopplevelse som helt klart er verdt prisen.

Endret av Refsa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dragon Age: Origins the Awakening er en DLC til Dragon Age Origins. Dragon Age Origins er det kun steam DRM på så da regner jeg med DLCen også går gjennom steam. DA: OtA krever også steam versjonen av DA:O.

 

Anbefaler alle å plukke opp The Stanley Parable. Fabelaktig spillopplevelse som helt klart er verdt prisen.

Dragon Age: Origins er slettes ikke Steam only. Det kan også kjøpes på Origin som trådstarter har gjort.

 

DLC kjøpt på Steam kan ikke brukes på Origin, og Vice versa. Med mindre EA er snille og lar seg overføre lisensen fra Steam til sin egen tjeneste Origin.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Håper du koser deg mer enn det jeg gjorde. Har kun spilt en fem minutters tid. Synes de kunne spart seg for HD-remaken, for rent estetisk er det ikke mye de har gjort med AoE2 - annet enn noen forbedringer her og der.

 

Høres litt ut som det de (fireflies studios) gjorde meg Stronhold spillene.. Men jeg synes det var like greit da jeg fikk det i høyre resolusjon.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Shit, har lyst til å slå til på noen spill som jeg kan sitte med en stund som også har bra grafikk, men klarer aldri og bestemme meg..

 

Far Cry 3 til ca. 63kr? Har du god pc og kan kjøre maks grafikk, så er dette definitivt et bra kjøp. Holder på å spille igjennom det på pc selv, og det er fantastisk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...