Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

The Stanley Parable ble et enkelt kjøp for min del. Jeg hadde ikke forventet at det kom på salg allerede siden det er såpass nytt, men der dukket det opp til 40%, gitt. Jeg spilte demoen for noen uker siden og det var noe av det morsomste jeg har opplevd siden Portal 2, dermed gleder jeg veldig til å sette i gang med hovedspillet. Demoen kan forøvrig sterkt anbefales. Den avslører ikke noe fra hovedspillet og kan nærmest regnes for å være helt frittstående, og som nevnt er det veldig morsom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

The Wolf Among Us kan jeg absolutt anbefale til alle som digger spill som er story-driven. Digger Telltales måte å fortelle fortellinger på..

 

Må si jeg ble irritert over utfallet av mine handlinger.. :cry:

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Her er min liste over spill jeg har kjøpt i år:

Euro Truck Simulator 2 Gold Version - 7.41 euro

Legend of Grimrock - 2.19 euro

The Wolf Among Us - 15,40 euro

Age of Empires 2: HD Edtition - 4,74 euro

Civ 5: Brave New World - 10,19 euro

 

39,93 euro = 330 NOK.

Lenke til kommentar

Hmm, fikk ikke med meg siste omgang med tilbud bare var en dag, hva var det siste som var på døgntilbud nå?

 

AtW

 

 

  • Tomb Raider
  • CoD: Whatever
  • garrys mod
  • The Stanley Parable
  • Shadow Warrior
  • Age of Empires 2
  • Europa Universalis IV
  • Scribblenauts unmasked
  • Dust an Elysian Tail.

Alle er fremdeles på salg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Våpenkonfigurasjon? Har vel en 40-50 våpner å velge mellom. Repetitivt? Alle spill blir repetitive etterhvert. Likevel spiller folk samme spill i flere hundre timer i strekk. Killing Floor er en av de bedre FPS-ene man får tak i i dag.

 

Vel, våpenmulighetene kan vel sammenlignes med CS1.6. Du har ganske mange våpen å velge mellom, men etter en liten stund ender man opp med 4-5 muligheter som er best. Killing Floor og L4D og andre zombie spill blir mye fortere repetitivt på grunn av spillets natur. Selv om man kan bruke 1000 forskjellige våpen går spillet ut på å kite zombies for så å skyte de. Ingen endringer i taktikk og motstanderene forblir de samme. Om man oppå dette spiller singleplayer så ender man opp med en svært kjedelig spillopplevelse etter noen timer. Sammenlignet med PvP FPS som CS så blir opplevelsen forskjellig fra gang til gang fordi man møter intelligente motstandere. Ihvertfall til en større grad enn i zombie spill.

 

Alle spill blir repetetive etterhvert er et ganske tåpelig argument. Så klart blir alle spill repetitive etterhvert, men hvor fort de blir repetitive kommer jo helt an på spillet. Killing Floor blir mye fortere repetitivt enn f.eks. DotA(sett bort i fra sjanger og interesse for spillet).

Lenke til kommentar

En fordel i Killing Floor er at man i det minste kan aim down sight, noe som Valve aldri har klart å få til enten det er CS eller L4D. Noe som er ganske ironisk med tanke på logoen til CS:

post-118993-0-19588400-1386248989_thumb.jpg

 

Å ha 40-50 våpen å velge mellom er greit, men det blir liksom ikke godt nok før man kan velge sikte, laser, lys, lyddemper og magasintype selv. At andre har gjort det for deg føles bare kleint uavhengig av hvilket spill det er.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

En fordel i Killing Floor er at man i det minste kan aim down sight, noe som Valve aldri har klart å få til enten det er CS eller L4D. Noe som er ganske ironisk med tanke på logoen til CS:

attachicon.gifcs.jpg

 

Å ha 40-50 våpen å velge mellom er greit, men det blir liksom ikke godt nok før man kan velge sikte, laser, lys, lyddemper og magasintype selv. At andre har gjort det for deg føles bare kleint uavhengig av hvilket spill det er.

 

Dersom en forandrer noe så fundamentalt som det CS er oppbygget på er det det samme som å skyte seg selv i foten.

 

Det er en grunn for at ingen CS spill har ironsight.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...