Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hva skal man si til 40% på Farcry3? Satser på at det kommer bedre pris senere.

 

Kommer nok på 75%, så jeg ville spart pengene.

Lenke til kommentar

Hvor lenge er fez på? Har sykt lyst på, men får ikke lagt inn peng før om 3 dager.

I alle fall 48 timer siden de har "yesterday's deal" greie i bunn under Community's Choice. Regner med det vil gjelde for alle dager. Pluss så har de sikkert "best of Steam Summer sale" siste dag.

Lenke til kommentar

 

 

40 timer. Hvorfor får du ikke lagt inn penger?

Mitt bankkort har min mor tatt med på ferie da hun tok med feil kort, utrolig nok. Har mulighet til å hente pæng og kjøpe spendon og legge inn på steam om 3 dager. Har nemlig penger hjemme, men er borte akkurat nå. Kjip situasjon.
Lenke til kommentar

Det ble FEZ på Steam som mitt første spillkjøp på årets sommersalg.

Håper det kommer flere gode deals. Men mange av disse spillene har jeg allerede fra før av. Hadde jeg ikke hatt for eks Just Cause 2, hadde jeg enkelt slått til nå for 2.99€

JC2 er på 75% mer enn til vanlig pris utenom dette salget :p
Lenke til kommentar

Er det noen som kan si at "Sniper ghost warrior 2" er verd 4 euro?

Hvis du kan like et enkelt og overfladisk skytespill med fokus på sniping så er det helt ok. Det gjør ikke noe for å imponere og ai er svært tam og kanskje noen små bugs innemellom.

 

XCOM vil jeg også anbefale, det er ikke nok turbasert strategi der ute! Og et eksempel på et slik spill der ensformighet er positivt. Dersom spillet er gøy i seg selv, så er ensformighet bare en god ting.

Lenke til kommentar

I år har jeg bestemt meg for å bare kjøpe spill jeg vet jeg kommer til å spille gjennom i nærmeste fremtid. Blir gal av å se uspilte spill jeg har null interesse av å spille liggende på Steam-brukeren min. :p

 

Til nå har jeg forøvrig kjøpt Bastion, alle Just Cause 2-DLCene og Left 4 Dead.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...