Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Fikk jo omtrent TWD gratis i Humble Bundle for en tid siden :)

 

Heldig! :)

 

BUY FTL, RUNNER 2 AND FEZ YOU FOOLS!

 

Nei, eneste jeg skal ha av de spillene er FEZ.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Lyst på borderlands 2 dlc, men vurderer å vente til det evt kommer på flashsale/daily deal! Får ikke spilt før over helgen likevel! Hva syns dere? Eller kommer kanskje ikke dlc på salg på samme nivå som spillet? (Er nå ca 40%)

 

BL2 var vel den første community vote-dealen? Kommer sikkert som repeat i form av både daily og flash deals også.

Lenke til kommentar

 

 

BL2 var vel den første community vote-dealen? Kommer sikkert som repeat i form av både daily og flash deals også.

hmm ja, dermed er det en sjanse for 60-80% discount på DLC også? Så kjipt å kjøpe nå, for å finne ut at jeg kunne ha venta i et par dager for å få enda mer rabatt :p haha luksusproblem her asså! Ikke nok rabatt på nyspill! <3 summersale!!!!
Lenke til kommentar

Er det flere som sliter med å fullføre kjøp på Steam nå? Tenkte å kjøpe X-com + DLC som er på flash salg, men får bare feilmelding når jeg velger Paypal og skal gjennomføre PP betaling. Har prøvd nå i over 30 min.

 

Feilmeldingen jeg får er:

There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance.
Endret av Zimon
Lenke til kommentar

Er det flere som sliter med å fullføre kjøp på Steam nå? Tenkte å kjøpe X-com + DLC som er på flash salg, men får bare feilmelding når jeg velger Paypal og skal gjennomføre PP betaling. Har prøvd nå i over 30 min.

 

Feilmeldingen jeg får er:

 

Jaja, nå kommer jeg litt lengre, får logget inn på PP, trykker continue, kommer tilbake til Steam og der står det bare Working i noen sekunder før det feiler.... Grrr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...