Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Spillene ligger i biblioteket, men jeg får ikke lov å installere. Jeg får heller ikke lov å kjøpe noe annet.

 

Noe lignende hendte med meg. Jeg kjøpte en gave til et familie medlem, også kom det en uventet error. Spillet ble lagt i inventory, men har ikke peiling på hva som gikk galt.. Sikkert noe feil med systemet.

 

Har du prøvd å restarte STEAM?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe lignende hendte med meg. Jeg kjøpte en gave til et familie medlem, også kom det en uventet error. Spillet ble lagt i inventory, men har ikke peiling på hva som gikk galt.. Sikkert noe feil med systemet.

 

Har du prøvd å restarte STEAM?

Har forsøkt i klient og nettleser, men får samme melding. Fant til slutt ut at jeg kunne kansellere fra under kontodetaljer, men jeg får fortsatt ikke gjennomført et kjøp. Jaja, ingen av spillene jeg skulle kjøpe går ut av tilbud på en stund så... Prøver igjen i morgen.

Lenke til kommentar

Your purchase has not been completed. Your credit card information has been declined by your credit card company.

Note that in some cases, your credit card company may put a 'hold' on funds in your account, but you will not be charged. After correcting any errors in the information displayed below, please try your purchase again.

 

Noen andre med dette problemet?

Lenke til kommentar

Får den samme meldingen opp og opp igjen. Restartet steam, pc, ruter, prøvd 2 forskjellige nettlesere, med samme feil, uansett om det er paypal eller visa.

 

"Det ser ut til å ha oppstått en feil under forberedelsen eller oppdateringen av transaksjonen din. Vennligst vent et minutt og prøv igjen, eller kontakt kundestøtte for å få hjelp."

Lenke til kommentar

@Aleksanderro. Tør jeg spør hvilke? Vil gjerne vite om jeg har gått glipp av noen gode deals.

 

Jeg var veldig skuffa over salget først. Men så scrollet jeg ned på siden, og valgte å filtrere etter pris. Da dukka det plutselig opp en god del tilbud jeg ikke hadde sett :)

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

@Aleksanderro. Tør jeg spør hvilke? Vil gjerne vite om jeg har gått glipp av noen gode deals.

 

Jeg var veldig skuffa over salget først. Men så scrollet jeg ned på siden, og valgte å filtrere etter pris. Da dukka det plutselig opp en god del tilbud jeg ikke hadde sett :)

 

Vel, dette er bare første dagen av veldig mange dager med steam summer sale. Nye tilbud i morgen klokken 19:00. Samtidig dukker det opp flash sales og community's choice hver 8 time.

Lenke til kommentar

Your purchase has not been completed. Your credit card information has been declined by your credit card company.

Note that in some cases, your credit card company may put a 'hold' on funds in your account, but you will not be charged. After correcting any errors in the information displayed below, please try your purchase again.

 

Noen andre med dette problemet?

 

Jepp! Fikk akkurat det samme når jeg prøvde å fullføre et kjøp for rundt 1 time siden.

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...