Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er det noen som vet hvor lenge Community's Choice salgene varer?

 

Tror de varer ut hele salget, så det vil si fra salget starter, til det slutter. Var ihvertfall slik i fjord.

 

Hva skjedde nå egentlig? Er siden helt nede eller?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Community's Choice varer i 8 timer om gangen. Når et nytt spill trer inn får man tre nye å stemme på.

 

Jeg personlig synes ikke Grid 2 er verdt å kjøpe selv med 90% rabatt. Gørr kjedelig spill.

 

Liker du bilspill generelt sett? Har ikke prøvd Grid 2 selv, men om du ikke har interesse for bilspill så er det liten vits i å kommenterer om de.

 

 

Av spillene som er på salg nå anbefaler jeg Antichamber, Endless Space, Scribblenauts og Hotline Miami.

Endret av Refsa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Community's Choice varer i 8 timer om gangen. Når et nytt spill trer inn får man tre nye å stemme på.

 

 

 

Liker du bilspill generelt sett? Har ikke prøvd Grid 2 selv, men om du ikke har interesse for bilspill så er det liten vits i å kommenterer om de.

Ja jeg liker bilspill, men jeg liker ikke Grid 2. Bilspill hvor du ikke trenger bremser blir helt feil i mine øyne. Du slipper bare gassen å sladder igjennom alle svingene slik du gjorde i Ridge Racer.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ah, da skjønner jeg. :) Er det forresten vanlig at enkelte spill kommer på salg flere ganger?

 

Tenker du på da redusert pris? Som oftest forandrer store titler seg på priser ganske flittig, så imorgen vil det nok være mange andre populære spill som står på den listen over spill som er fra 75% osv. Skyrim ville jeg ventet med da det kommer til å bli billigere enn 40%, det kan jeg love deg.

 

Spill du ikke kommer til å se på den listen er spill om Call Of Duty, da Activsion aldri setter de ut på salg, og når de setter det på salg, så er det som regel bare 10-20%.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

FAEN heller... Jeg klarte å kjøpe et spill som faen med ikke funker... Faen heller..

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Bioshock Infinite nå på 50%? Relativt nytt, så vet ikke om det kommer noe lavere enn det.

 

Er jo alltid lov å håpe, se på steam siden, så vil det sikkert stå hvor lang tid tilbudet varer.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...