Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Da passer Logitech Driving Force GT perfekt til deg. Det er faktisk et ratt rettet mot GT5 - og det funker bra og er solid :)

 

Edit: Leif var innom, men gikk.

Lurer på å kjøpe det, men hvor er det og få kjøpt?

Ser jo ingen plasser de selger det :(

 

Vel i Oslo/Akershus området har Logitech Driving Force GT så og si hvert utsolgt overalt, dog fant et på game butikken på Metro i Lørenskog, tror de har et til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er det.

Bruk prisjakt, dem er oppdatert. :p

 

 

De har det heller ikke på lager.

 

Som nevnt tidligere så tror jeg det har vært stor etterspørsel etter rattet nå som GT5 er ute, og derfor er mange utsolgt. Når jeg var innom elkjøp i nærområdet igår sa de at det kunne bestilles og da kunne det være i butikken rundt 06.12.10 som nevnt i en annen post her. Dog som sagt så fant jeg rattet på en game butikk i nærområdet så da ble det til at jeg kjøpte det der.

 

Så om du leter etter rattet og de store kjedene er utsolgt, prøv spaceworld, game, gamestop osv...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Er det virkelig ikke mulig å bytte felger på standard biler?

 

nei..men man kan jo ta den vanlige "vente på en patch som fikser det"-løsningen..det blir for dumt, etter så mange år. det samme gjelder cockpit på standard biler..de bør oppdatere disse med cockpit også. trenger ikke være like detaljert som premium,men de bør få cockpitview. da kunne mye av den "uferdig" følelsen blitt lindret for min del hvertfall

Lenke til kommentar

Er det mulig å kjøre Top Gear banen på arcade? Eller kan jeg kun kjøre den igjennom Special Events ?

Tror du må busse deg gjennom den med hippiebussen først. Så skal den bli tilgjengelig.

Altså holder ikke med bronse?

Har ikke testa, med spørs vel hva "kriteriet" for å klare special eventen er. Som oftest holder det med bronse. Har ikke orka å fullført den siden jeg gjorde det hos en kamerat dagen før jeg fikk spillet, så var frustrert nok av det :p Det folkevogn-løpet er mer frustrerende enn mye annet....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...