Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble du butthurt pga alle Suarez dive vitsene her inne nå siden du går United så voldsomt etter i sømmene nå? Prøver du å få fokuset bort fra den største diveren i guds historie innen fotballen?

 

Hjelper fint lite at Utd har flest spillere på den kjempedødsmegasuperduper seriøse listen der, når EN man alene diver mer på en halv sesong enn de resterende 9 gjør på en hel.

 

Eller er det bare dårlig humør ute å går?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

http://bleacherrepor...-the-epl/page/1

 

Ser hvilket lag som har flest inne på listen

 

Listen virker seriøs når man sette opp de navnene.

Mulig jeg ser blått, men de straffene Hazard har fått kan man ikke si noe i mot. Det er faktisk klar kontakt og hvilke vinkler og hjerneceller som er brukt når de har satt opp den listen vet ikke jeg.

 

Men som det nevnes fra flere hold. Suarez diver langt mer enn noen annen PL spiller. Det at du kommer opp med at United har flere enn Liverpool har vitterlig lite å si når Liverpool har en som kaster seg gang på gang.

Lenke til kommentar

Som sagt: Eg kan forstå, ikke det same som å si at eg forstår :p

 

Etterspillet er veldig viktig. Man bør faktisk gestikulere at man har gjort en feil.

 

DET gjorde vitterlig ikke Bale?

 

Edit: Når det er sagt, det gjorde neppe han øverste her heller.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Han reiste seg ikke opp på sine knær, foldet sine hender, og ba om at målvakten til Aston Villa ikke skulle rammes av dommeren sin vrede, nei, men nå var det strengt talt heller ikke behov for det da dommeren ikke ga Bale frispark.

 

Det som skiller Bale fra "folk som Suarez" er dog at han ikke kjefter og smeller for å få et frispark, men han er en "pingle" som desverre faller alt for lett.

Foruten Aston Villa-situasjonen, er det ikke mange situasjoner hvor Bale tar armhevinger Suarez-style, eller kaster seg fremover som en full sjømann etter en middelaldrende dame med bart, men han faller meget lett.

 

Om dette skyldes det han selv beskriver som en "frykt for å pådra seg en skade", eller fordi han tror han er profesjonell, kan være et tema i seg selv.

 

Men jo, var litt kjapp i avtrekkern der :p

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...