Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes RvP slapp veldig billig unna her for å være helt ærlig. Armen hans har ingenting der å gjøre. Hva synes dere om at man kan slippe unna med albuer, mens ting man skriver på twitter og ting man sier til kamera i ren scoringsrus blir straffet?

 

Det som er latterlig er at spillere ikke kan straffet hvis dommeren har sett hendelsen, men vurdert den anderledes. Vet ikke om det var greia med RvP, men provoserte meg enormt at Rooney slapp straff etter albuen mot Wigan fordi Clattenburg trodde de bare gikk i hverandre.

 

Synes på generellt grunnlag at spillere bør kunne bli straffet i ettertid for ting de gjør på banen. Stygge taklinger, filming, albuer/slag osv. At spillere blir straffe for ting de skriver på twitter synes jeg blir for dumt, bør ha litt takhøyde på hva man kan si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fargede har større sjanse for å få kort

 

http://www.tv2.no/sp...ne-3896057.html

 

Hva gjør dem så sikker på at spillestil ikke spiller så stor rolle i denne sammenhengen?

 

– Vi analyserte et enormt spekter av faktorer og tok høyde for en spillers spillestil, alder og posisjon i tillegg til data fra individuelle kamper. Derfor føler vi oss trygge på at dette ikke er et resultat av spillestil, men av andre faktorer.

 

Hva de faktisk mener aner jeg ikke dog, er vel sikkert det du sikter til også.

Lenke til kommentar

Føler mer den første tweeten var ment for å rette opp FA sin uttalelse. Altså: "Just to clarify.... It's not a 'sore throat'," Bertrand tweeted. "I'm ill, swollen glands in my neck and constant headache for three days now and freezing cold."

 

FA er jo mest sannsynlig klar over denne situasjonen til tross for at de har formulert seg feil, så den andre tweeten virker mer rettet mot publikum når han spør om dere tror at en sår hals ville stoppet han. Enig at den er på kanten ja, og kan tolkes i forskjellige retninger. Men så er ikke akkurat impulskontroll den sterkeste siden til forsvarslinjen vår heller, for å si det mildt. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...