Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ikke peil hvordan han har gjort det i Tyrkia, men han er god for Nederlandlandslaget på FIFA.

Kan bli grei signering og veldig lite lol.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Dette skjønner jeg ingenting av. Fyren spiller i solid Londonklubb, bra lønn og viktig del av landslaget. Hvorfor dra til Kina? Kan forstå de fra "fattige" land for å hjelpe familien og nabolaget, men Marko er fra Østerrike for pokker. Kaste bort talentet og tiden i moneyleague

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Fordi han kan tjene mer penger. #ModernFootball

La han dra. Han er god, men ikke så jævlig god. West Ham har ingenting på å tjene på å holde en sånn spiller i klubben.

• Liker 1
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Han tjener godt fra før. Tøvete .

Gjest Slettet+3165
Skrevet

Karrieren til fotballspillere er kort, at de vil ha mest mulig penger til resten av livet forstår jeg godt.

Skrevet

Enig med IT-Henrik, han blir også 30 år i april så har ikke så altfor mange gode år igjen.

For ikke å snakke om at han ikke akkurat kjemper om titler i West Ham. Hadde vært noe annet om han spilte for en topp 4 klubb i PL.

Skjønner godt at han gjerne vil doble lønna i en dårligere liga jeg.

Skrevet

Karrieren til fotballspillere er kort, at de vil ha mest mulig penger til resten av livet forstår jeg godt.

Han tjener 57 millioner kroner i året. Selv om karrieren min er lang kommer jeg ikke til å tjene så masse resten av livet.

Skrevet

United har hatt en tøff kamp, hvor De Gea reddet de, så ville nok ikke tatt noen store konklusjoner.

Men artig at de spiller relativt bra fotball igjen :)

Jeg krysser nå iallfall det som krysses kan for topp 3 på Liverpool.

Skrevet

Hva skal Liverpool med topp 3, kan jo ikke samle på det? Er vel 13 år siden Liverpool vant noe nå, om man ser bort fra ligacupen i 11/12. Må jo krysse det du kan for ligagull nå, når dere ligger såpass godt an.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...