Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sykt flaut. Ifjor prøvde vi jo ikke en gang, men røk såvidt det var ut mot Astra med 10 reservepregede mann. Denne gangen stilte vi med nærmest fullt lag...

 

Er på grunn av ting som dette at Lacazette og Bacca har null interesse av å komme til oss. Får håpe ikke Zaza føler det samme, for vi trenger veldig sårt en spiss.

 

Om vi får inn spissen så skal det se bedre ut. Payet, Lanzini og Feghouli trengs for å ha litt kreativitet i midtbanen. Lite av det blant de spillerne som spilte idag.

Lenke til kommentar

Litt todelt der for vår egen del (United). Et nytt PL-trofe er det jeg helt klart ønsker meg mest. Men det er samtidig bra for oss å bygge opp en stall som takler så mange kamper ila en sesong med tanke på (evnt.) CL neste sesong. I tillegg så er det bra for spillere som TFM og Rashford at det blir endel ekstra kamper.

Lenke til kommentar

Ja nok en gang er det de største klubbene som tjener på det. Patetisk. Eneste positive jeg ser med dette er at vi nå slipper den årlige diskusjonen om vi skal holde med RBK i Europa for nå forsvinner også lands-koeffisienten og kun lagets egen innsats blir tellende. Fritt frem for å hate Rosenborg med god samvittighet folkens! ???

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...