Jump to content
Latias

Ye Olde Premier League Pub

Recommended Posts

Moderatormelding

Jeg har slettet et provoserende innlegg, og den påfølgende diskusjonen av innlegget og brukeren.

Det greieste er om man velger å rapportere de innleggene som oppfattes som provoserende/trolling, og lar være å svare. Det er også verdt å tenke på at moderatorene jobber på frivillig basis, og i likhet med resten av brukerne ofte er opptatt med eksamensperioden eller jobb nå like før jul.

Reaksjoner på moderering kan tas på PM.

• Like 3

Hva er greia med kort corner? Har sett det sikkert bortimot flere hundre ganger, og aldri noen gang har jeg sett at det har resultert i mål. Finner flere eksempel på Youtube, men aldri har jeg sett at det har fungert live.

Hva er greia med kort corner? Har sett det sikkert bortimot flere hundre ganger, og aldri noen gang har jeg sett at det har resultert i mål. Finner flere eksempel på Youtube, men aldri har jeg sett at det har fungert live.

Haha, helt enig! En av mine pet-hates. Eneste gangene det burde være lov er når hele laget består av dverger eller når man ønsker å holde på ballen mot slutten av en kamp.

Samtidig kan det jo være en del av en taktikk der hovedmålet er å slite ut motstanderen med størst mulig ballbesittelse.

Edited by Solaar

For å beholde ballen. En corner kan være fin mulighet for motstanderen å ta en kontring, så hvis man er udugelige på cornere er det beste å ta de kort.

Ja, kan se den! Men det må da vel gå an å øve inn offensiv dødball? Det er jo en fin mulighet for mål og noen lag er dyktige på det.

Denne supporteren er du! (nrk/sport)

Ganske mange artige beskrivelser av ulike supportere i det innlegget!

Hissigpropp-supporteren

Medgangssupporteren

Motgangssupporteren

Fjong med skjerf-supporteren

«God fotball»-supporteren

Fyllik-supporteren

Supporter-supporteren

Fantasy-supporteren

Serie A-supporteren

Én spiller-supporteren

Rushden & Diamonds-supporteren

Han som skrev glemte riktignok "den vanlige supporteren" men... Likte spesielt Serie A-supporteren og Fantasy-supporteren :laugh:

Jeg er Fantasy-supporteren:/