Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Privatisteksamen? :D

Hell yeah. Har "allerede" (dvs i en alder av 21) fullført VGS ved å møte opp på privatisteksamener uten å ha lest. Nå starter arbeidet med å få karakterer jeg kan telle til uten å bare måtte bruke 2 fingre.

Halvåret før fyllte 21, hadde jeg fullført Serviceelektronikerlinja (GK - VK1 -VK2), læretida, fagprøve og var fagmann.

Når jeg fyllte 21 hadde jeg hatt eksamen i Telekommunikasjonsfaget(privatist) og et halvt år fartstid i min ferd mot å bli det.

Nå 6-7 år etter har jeg ledende stilling som svakstrømsmontør i firmaet jeg jobber. ;)

Har alltid hatet skulebenken og har heller løst ting på egen læring.

OG nå nærmer jeg meg styggjævlig 30. Berre rett i overkant av 2,5 år til. NYT 20åra.

 

EDIT: Privatisteksamen for Telekommunikasjon berre tok eg uten noen lesing overhodet. Fikk forberedelsesdelen når jeg kom på eksamen. Litt heldig med oppgava der. :D

Endret av ThOms-N
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som skjønner hvorfor Chelsea er såpass høyt oppe? Teller gaver fra Mr. Chelski som inntekter?

The Double

 

Greit nok.

fullsatte tribuner

Ikke fullere enn de fleste andre? Og Stamford Bridge er vel relativt "liten"?

 

salg av merch.

 

Til hvem? Har Chelsea virkelig en stor fanskare internasjonalt?

 

Synes også det er rart at Chelsea er foran f.eks Inter, og mistenker derfor Roman for å ha ikke bare èn finger med i bildet.

Endret av The Hoff
Lenke til kommentar

Husker 1. klasse da vi skulle velge mellom P og T. Hadde 1 uke med T før jeg bytta til P. P-matte :love:. "Kåre har 6 bananer, men så mister han 25 % av bananene. Hvor mange bananer har Kåre igjen?".

Valgte også P-matte fordi det var enklest. Men å ikke ha T-matte setter en liten stopper for min drøm om å bli rakettforsker, derfor jeg tar jeg T-matte nå. Hvorfor betale 6-7000kr for å ta faget på en skole når man har dere? :)

 

Man trenger vel strengt tatt ikke T-matte til noen utdanning i det hele? Det er jo egentlig bare "oppladning" til R-matte. Så om du skal bli rakettforsker( :tease: ) så er det R2 som er the shit.

Lenke til kommentar

Jeg følger Jack Wilshere og twitterhøydepunktene mine er alltid de gangene han tar "nap time". Haha. Hysterisk.

 

jack_wilshere Jack Wilshere

Afternoon nap time tweeps.....very tired!

4 minutes ago

 

jack_wilshere Jack Wilshere

Afternoon nap-time! very important part of my day.....night tweeps!

7 Feb

 

jack_wilshere Jack Wilshere

chilling in the hotel catching up on some Gossip Girl..

6 Feb

 

jack_wilshere Jack Wilshere

BREAKING TRANSFER NEWS: I have just moved from the sofa to my bed!!

31 Jan

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...