Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjukt. Har ikke helt tatt innover meg at vi ikke tapte idag, var helt resignert med tanke på kamp og overlevelse i PL til pause. Fantastisk opphenting, og herlig debut fra Demba Ba fra start. Virker som et knallkjøp hvis vi holder han ute av skade.

 

1 poeng er ikke mer enn greit, om man ser situasjonen vår, men det var livsviktig i forhold til hvordan kampen utartet seg. Hadde bare så gjerne ønsket enda et mål, noe vi var i nærheten av. Forutenom 3-3 tror jeg begge lag godt kunne fått et par straffer også.

 

Må få litt tid til å roe meg ned litt nå. Å heie på West Ham er en fuckings rollercoaster. Setter pris på engasjementet til tc også :love:

Lenke til kommentar

Spurs forbi Chelsea og rett bak City med seier i dag. Håper virkelig de ender foran begge 2xSjelløs FC.

Det hadde vært morsomt. Usikker på hvem av City eller Chelsea jeg ønsker å ikke ha i CL. Virker som City har tålmodige eiere som bare driter inn penger uansett hva som skjer, så jeg vet ikke om det vil ha noen stor effekt om de klarer CL eller ikke. I Chelsea derimot tror jeg russeren kommer til å sparke Ancelotti, og hente inn en ny manager som ikke er like god. CL har alltid vært drømmen hans, så hvis de ikke kvalifiserer seg en gang får han forhåpentligvis mindre lyst til å pøse på med penger.

Lenke til kommentar

Såå... Leicester er ett kjøpelag? (satt litt på spissen). Hva er Chelsea og City, da?

 

Går ut i fra at Leicester kjøper spillere ja, som alle andre lag. Det er ikke bare lag som bruker mye penger som er kjøpelag. Chelsea har forøvrig ikke vært blant de som bruker mest de siste årene. Real Madrid og City ligger et godt stykke over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...